Thursday, 19 August 2010

Case study #2 !!

Deze kaart voor mijn nichtje die bijna 2 jaar wordt is mijn DT bijdrage van deze week , voor de Case study challenge blog . Wederom hebben we een kaart van Makiko Jones ter inspiratie.
Ik heb papier van oktober afternoon gebruikt . Het lint is van really reasonable Ribbon de sponser van deze week. De winnaar mag voor 10 dollar shoppen En geloof me daar kun je daar heel wat lint voor kopen .
Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

19 comments:

Ageeth said...

Wat een schattig kaartje. Heel lief.
Liefs Ageeth

@ddy said...

Een schattig kaartje en daarbij het plaatje met de eendjes, heel lief!!!
Groetjes Addy

Sylvia said...

lief kaartje Lenet. En je blog veranderd, zie ik? Ik moet eerlijk bekennen, dat ik de vorige mooier vond, maar da's een kwestie van persoonlijke smaak.

Annelies said...

Daar ga je een jarig Jobje héél blij mee maken wil ik wedden!

Dorcas said...

THis is so sweet. Great job!

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Ilonka said...

wat een schattig kaartjes erg leuk!!

groetjes Ilonka

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Hé, wat is dit een leuke achtergrond! Hé, wat gebeurt hier nou? Oh ja, deze is ook leuk, of deze, ja, nee, deze is leuk! Ha ha!! Ik zit je maar te dollen, moest lachen om je berichtje hier boven! ;-) Ik zit ook altijd zo te prutsen als ik wat nieuws wil! Wordt vast super!!

Deze kaart is erg leuk geworden, wat een leuke afbeelding! Gebruik je niet zo vaak, maar leuk om te zien! Fijne kleurtjes!!

Liefs,
Wendy

Nicky said...

wow, mooie zijkantjes heb je!!! mijn ding hoor. en je kaartje is uberlief!

Kitty said...

Schattig kaartje voor je nichtje!

Riet said...

Wat een prachtige kaart Lenet,zo lief kuikentjes.
Mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Mona L. Pendleton said...

So cute! Love all the lil' ducks all in a row!

Ria said...

Wat een scheetje, die zal je nichtje zeker super leuk vinden !!

groetjes Ria S.

Makiko Jones said...

How adorable and fun, Lenet! I love the stitching details and button treatment. Fabulous work!

Dora said...

Ik vind m super lief!

Alexandra said...

Wat een lieve verjaardagskaart.
Je blogachtergrond vind ik zo wel heel mooi hoor.

Maudy said...

2 alweer? Oh wat gaat dat snel zeg! Maar je kaartje daar gaat het om, die vind ik echt fantastisch zou bijna willen dat ik zelf nog een kind was ;-)

carole-ish said...

so SWEET, lenet!! :)

Sue Kohler said...

Lenet, this is just too cute! I love the papers you have chosen and that big bright bow is perfect!! :)