Thursday, 12 August 2010

Het is zo ver!!

De eerste challenge van de Case Study Challengeblog is een feit!!

Onze Muse voor deze maand is Makiko Jones. Neem eens een kijkje op haar blog.
Bovenstaande kaart is mijn uitwerking , geinspireerd op de kaart van Makiko voor deze week.
Ik zou zeggen kom eens kijken wat de anderen hebben gemaakt en doe mee !! Leuk!

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot. Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

22 comments:

Annelies said...

Zoals gewoonlijk weer prachtig!

Maudy said...

Mooi! volgens mij moet ik toch maar eens aan de naaimachine geloven. Vind het zo mooi!

Simone said...

Ik vindt het een BEAUTY! Heel erg mooi geworden, ik vindt je style erg leuk!

Nicky said...

mooi hoor!!

Anneke (An) Wijers said...

Weer zo'n mooie!
Hoe doe je dat met die tekst in die cirkels?
Zijn het stempels of is 't geprint???

Anneke. said...

Heel mooi, Lenet.

Groetjes Anneke.

Mirabelka said...

so delicate! I love the color palette!

Ylona said...

Leuke kaart!

xoxo,
Ylona

Jessica said...

This card is just beautiful!

carole-ish said...

lovely, lenet!!
i love the soft & romantic colours. :)

Andrea Ewen said...

Beautiful Lenet! Love those soft, delicate papers and that elegant bow!

Andrea said...

wat is het weer een mooie kaart geworden Lenet
groetjes andrea

chantal said...

schitterend kaatrje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Wendy said...

Wat een prachtige kaart

Groetjes Wendy

Kitty said...

Wat een bjoetie weer Lenet!

Manon said...

Ik moet even wat kijt. Ik zie je foto net pas maar leuk joh dat korte haar!

Je kaartjes zijn weer prachtig!

Gr Manon

Miranda said...

Super mooie kaart zeg: geweldig!!!!

Dora said...

Het is een pracht, mooie kleuren combi heb je gebruikt!

Teneale Williams said...

Love your card, so lovely and pretty.

Teneale

Makiko Jones said...

Wow! This is so sweet and lovely, Lenet! Love the shabby chic look!

Alexandra said...

Prachtige kaart. Het knoopje is ook een leuke zeg.

Sue Kohler said...

You have done a brilliant job on this one Lenet! A perfect take on Makiko's sample, your colours selection is fabulous! :)