Sunday, 1 August 2010

tattttaaaataaataaaaaaaa!!! deel 1


Hehe eeeindelijk mag ik het van de daken schreeuwen.

Ik vertelde eerder al dat er wat leuke dingen waren gebeurd. Dit is een van de leuke dingen.
Ik kreeg een Mailtje Van Iwona..(Misschien kennen jullie haar ook wel als Cupa , ze doet altijd met heel veel challengs mee ), met de vraag of ik lid van het designteam van een nieuw challengeblog wilde worden. Gaaf en toen ik las wat voor challenge blog zou worden wilde ik het graag!

De blog heet Case study shallenge blog.
Elke maand wordt er een guest designer uitgenodigd waarvan elke week ( vier weken lang) een werkstuk wordt uitgekozen . De challenge is dan om je te laten inspireren door dat werkstuk.
Gaaf toch? Het is weer eens wat anders dan andere blogs, en ik heb er reuze veel zin in.

natuurlijk zou het ontzettend leuk zijn als jullie ook mee doen .
Hier is de link naar de blog: Case Study Callenge Blog (CSCB) en kun je kennis maken met mijn mede designers..Ik doe het natuurlijk niet alleen. Oja ook niet geheel onbelangrijk 12 augustus is de eerste challenge!!!

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

10 comments:

natacha said...

leuk zeg proficiat ik zal eens een kijkje gaan nemen op die blog
fijne zondag nog
grtz natacha

xxx Myra xxx said...

gaaf hoor!

sam said...

oh wat leuk! van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de challenges

m@deliefjuh said...

ik vind het zo gaaf voor je! ik ga zeker een keer meedoen!

Aleida said...

GEFELICITEERD!
GROETJES,

josephine said...

Wat fijn, Lenet.Proficiat!
Josephine

Ria said...

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaf Lenet!!!!!!!!

gefeliciteerd !!!

groetjes Ria S.

Dora said...

Echt super voor je ben benieuwd wat er komen gaat!

Sylvia said...

Hoi Lenet, super zeg, dat je als DT lid bent gevraagd voor CSCB. Ik ben altijd al een fan geweest van jouw kaartjes en andere creatieve uitspattingen en blijf je zeker volgen.
Ook leuk dat je mijn volger bent geworden, al is mijn blog dan nog niet officieel in de lucht. Ik experimenteer nog volop, wat dat betreft.
Groetjes en succes bij CSCB!

Maudy said...

Gaaf zeg