Thursday, 2 September 2010

Have a fabulous birthday

Goede morgen deze donderdag..het is weer tijd voor de nieuwe CASE STUDY,  nummer 4 en de laatste keer dat we ons laten inspireren door MAKIKO JONES. Ik wil haar hartelijk bedanken voor alle geweldige inspiratie die ik van haar kreeg. Deze kaart heb ik gemaakt met haar inspiratie kaart van de ze week.
Ga gauw kijken op de case study challenge blog om te zien wat de andere DT-ers ervan gemaakt hebben en doe gezellig mee.
Ik gebruik hem ook meteen voor the SHABBY TEA ROOM daar is de challenge old meets new. De roosjes die ik op deze kaart gebruikt heb zijn echt vintage. Ik kreeg ze van de eigenaresse van de antiek en curiosa winkel hier in de stad. Ze had ze ergens van afgehaald en kon er verder niets mee of ik er wat aan had..Nou natuurlijk !!Het zijn stoffen roosjes en hebben op een tiara gezeten geloof ik. Ik vind ze zo schattig . De parelmoerknoop is ook een echte oude Het vintage lint is niet echt oud dat heb ik zelf zo gemaakt. het papier is van graphic 45 baby to bride en de stempel van..heroarts geloof ik..Het kantje is van Prima en de pareltjes van een pearlmarker van gutermann.
De label heb ik gemaakt met nestabilities petite ovels large, petite ovalscallops, classic cirkelsen petit cirkel scallop

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

32 comments:

basisschool de optimist said...

Prachtig kaartje!

Alice Wertz said...

gorgeous!

Martha said...

Schitterend Lenet!!

Monia said...

Such a beautiful card! I really love Your style:)

nora said...

Mooi kaartje heb je gemaakt!!Groetjes Nora

chantal said...

wouw schitterende kaatr lenet
echt geweldig
liefs chantal

@ddy said...

En iedere keer weer een prachtige kaart!!!
Groetjes Addy

Andrea said...

hoi Lenet,
wat is het weer een mooie kaart geworden
groetjes andrea

Anneke (An) Wijers said...

Hoi Lenet,
ik hoop dat je had begrepen dat ik dat was: basisschool de Optimist. Soms vergeet ik om daar uit te loggen en dan krijg je dit dus, hihihi.

Julie said...

A really beautiful card

Deb Hickman said...
This comment has been removed by the author.
Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Prachtig is hij! Mooi, met die oude en nieuwe elementen en als je zo'n kaartje voor je verjaardag mag ontvangen, dan moet hij wel gewoon geweldig worden, toch?!

Liefs.
Wendy

Maudy said...

Wauwie zeg!

Audrey Pettit said...

How beautiful! I love the colors and papers you used for this elegant design. The layered focal piece is fabulous, and I adore the flowers and the pearls. Thanks for sharing with us at TSTR.

Ria said...

Wat een beaty is het weer,
jammer dat ik al jarig geweest ben !!

groetjes Ria S.

carole-ish said...

love this, lenet. just beautiful...

Riet said...

Schitterende kaart Lenet.

Liefs Riet.

Annelies said...

Weer een super romantisch kaartje!

Sandra1968 said...

Wauw, Lenet, wat maak jij toch schitterende kaarten!
Erg mooi.
Groetjes, Sandra

Makiko Jones said...

Wow!! So gorgeous, Lenet! The vintage look is amazing! Fantastic embellishments too!

Deb Hickman said...

Wow,Lenet this card is stunning and how lovely to have found authentic vintage flowers. I have found buttons but never flowers.

Debbie said...

Oh, Lenet .... this is simply beautiful!! Thanks for sharing your lovely creations with us week after week in the Tea Room, sweetie :)

Debbie said...

Oh, Lenet .... this is simply beautiful!! Thanks for sharing your lovely creations with us week after week in the Tea Room, sweetie :)

Debbie said...

Oh, Lenet .... this is simply beautiful!! Thanks for sharing your lovely creations with us week after week in the Tea Room, sweetie :)

Jacintha said...

Hallo.
Ik heb je blog gevonden via Dolls & Decorations.
Hele mooie kaartjes maak je.

Maan said...

Wat een mooi kaartje zeg!..Leuk dat je nog zo enthousiast bezig bent met scrappen.Ik heb inmiddels alles verkocht en heb nog steeds geen spijt eigenlijk!..

Kitty said...

In één woord práchtig!

JD said...

Just beautiful!

PapierGirl said...

I love your style Lenet! So very elegant and I love how you layered your sentiment! Thanks for joining us this week at TSTR! :)

Sue Kohler said...

Another little beauty Lenet!! I just love what you have done with the nesties- fabulous idea!! The flowers are a perfect addition to this layout! :)

Kathy W said...

What a beautiful card! Love the way you combined the nestie dies, and this paper is a perfect choice for a soft, shabby vintage look. Thanks for sharing.

Susie Sugar said...

Your card is totally adorable I love all your work
can you tell me where is this sentiment stamp from or who makes it, I love it and I see you have used it many times each time to make a beautiful master piece
Hugs Susie Sugar xx