Thursday, 28 October 2010

A Merry christmas to you.


En weer een kerst kaartje vandaag. En ook weer voor de case study, het is de laatse week van Barbara
en ik wil haar hartelijk bedanken voor alle inspiratie.
Het is deze week echt de moeite om mee te doen..Onze sponser deze week is Carole en je kunt een prachtige stampin up stempelset winnen.

Om de vraag van Ria even te beantwoorden : de sterren zijn gemaakt met een cuttlebug embossing mal en daarna heb ik er voorzichtig met een lichtblauwwe pearldrop over heen geveegd.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

26 comments:

Cora Hoekstra said...

Ik dacht eerst dat ik op een ander blog was terecht gekomen, wat een verrassend anders kaartje , mooi, stijlvol, maar niet warm, zoals ik van je gewend ben.

Marjanne said...

Heel anders dan we van je gewend zijn, maar ook mooi!

Anneke. said...

Ohw, wat is deze ook prachtig, Lenet!

Groetjes Anneke.

@ddy said...

Dit kaartje had ik nooit bij jou gezocht, maar vind het wel heel mooi. Meestal herken ik je eigen stijl!!
Groetjes Addy

Cherry-secrets said...

erg mooie kaartje zeg!
zoals altijd weer prachtig!


ik heb trouwens een magnolia candy lopen op mijn blog, kom dus even een kijkje nemen! en doe gerust mee..

Gr. Samantha

Cherry-secrets said...

erg mooie kaartje zeg!
zoals altijd weer prachtig!


ik heb trouwens een magnolia candy lopen op mijn blog, kom dus even een kijkje nemen! en doe gerust mee..

Gr. Samantha

natacha said...

heel mooi kerstkaartje is dat
grtz natacha

Stella said...

Een hele andere kleurencombi en stijl maar zeker niet minder mooi. Prachtig!

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Wat een schitterende kerstkaart! Die sterren lijken heel mooi diepte te hebben zo, erg bijzonder en met dat prachtige mooie rode lint er bij is hij helemaal af! Wauw!!! Erg leuk!

Groetjes, Wendy

Dora said...

Ow mooi..heel anders dat wel, maar zeker een schoonheid...die stempel is overigens te mooi!

Ria said...

Weer een heel erg leuk kaartje,
maar hoe heb je die sterren gemaakt op de kaart ??

groetjes Ria S.

Riet said...

Wat een prachtige kaart Lenet.

Liefs Riet.

Sandra1968 said...

Heel erg mooi!

Els said...

Schitterend deze kaart.
Gr. Els

martina's kaartjes said...

Weer een prachtige kaart !
mooi gedaan ,
groetjes, martina
x

Aloesaloes said...

Dit is een prachtigee stijlvolle kaart! Een beetje strak, maar heel mooi!

Groetjes, Loes

Ilonka said...

Hallo Lenet wat een prachtig kaartje, heel erg mooi.

groetjes Ilonka

Mona L. Pendleton said...

Beautiful card Lenet! Love the embossed BG & the pop of color with the red bow!

Andrea Ewen said...

Love that great color scheme, Lenet! The stars and red bow really stand out! Awesome!

Manon said...

wat een super mooie kaart! echt geweldig lenet!

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Kitty said...

Prachtige kaart!

Martha said...

Hele mooi kaart Lenet!!

Jannie said...

Wow wat een schitterend kaartje Lenet.

Fijn weekend Jannie.

Sue Kohler said...

love the subtle colours and the background is just perfect for christmas! :)

Sue Kohler said...

love the subtle colours and the background is just perfect for christmas! :)