Thursday, 4 November 2010

Case study # 13


Pff waart blijft de tijd ? het is alweer donderdag. De nieuwe Case study challenge staat weer op de blog.
Het gaat geweldig met de challenge blog moet ik zeggen . elke week hebben we een paar meer deelnemers
We hebben een nieuwe Muze  Heather Pulvirenti  Deze kaart heb ik gemaakt , geinspireed door haar kaart. Onze sponsor deze week is  The Paper Maniac en je kunt een kadobon van $20,- van ze winnen.
Moeite waard om mee te doen toch?
Ik zou helaas niet weten welk papier ik heb gebruikt vandaag. Ik ga er wel naar opzoek want ik vind het prachtig. De stemels zijn van waltzing mouse.
Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot. Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

29 comments:

Dora said...

mooi met die gele strik, heel stijlvol!

Marjanne said...

Wat een mooie kaart weer!

Noomiy said...

soft and pretty, like always :)

Ann Marie said...

wat heerlijk om 's morgens vroeg zo mooie kaart te kunnen bewonderen

crea-elma said...

Die`s supergaaf Lenet!

groetjes Elma

Anneke. said...

Prachtige kaart! Vind het papier ook erg leuk. Hoe krijg je die strikken toch altijd zo mooi?
Groetjes Anneke.

Astrid said...

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Leuke tekststempel!
Groetjes Astrid

Joukje said...

Prachtig wat weer mooi!!
Ook erg leuk papier.

Groetjes Joukje

Julie said...

A beautiful card

Julie said...

Just gorgeous! Love the colors you have used....this is just perfect!

Stella said...

prachtig! Ik vind het contrast van de zachte kleuren met een iets feller gekleurde strik super!

Stella said...

prachtig! Ik vind het contrast van de zachte kleuren met een iets feller gekleurde strik super!

mango said...

Красиво и очень нежно..

Aloesaloes said...

Wat een prachtige kaart is dit! Heel stijlvol en mooi zacht van kleur.

Groetjes. Loes

Miranda said...

Mooi kaartje weer zeg!!!! Ik heb een paar projecten gemist zie ik maar vind ze allemaal weer helemaal super!!!

Riet said...

Een hele chique kaart Lenet.

Liefs Riet.

durvina said...

Wat een schitterende verfijnde kaart.

gr, Durvina

Martha said...

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt Lenet!!
Vind het zo knap van je dat je zo goed je eigen stijl hebt!!

Wendy said...

Wat een beauty van een kaart

Groetjes Wendy

Kitty said...

Het weer een prachtige kaart Lenet!

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

sylvana said...

Wat heb je een leuke kaart gemaakt.

nicole said...

wow wat een supermooie dingen maak je!
deze kaart is echt geweldig!
groetjes Nicole

Jean Martin said...

Everything you make is always gorgeous Lenet! This one is no different! I just love how you use soft colors! Beautiful, beautiful card!

Anneke. said...

Hallo Lenet,
Er staat iets leuks voor je op mijn blog.
Groetjes Anneke.

Sandra1968 said...

Een superleuke kaart!

Monique/bloem said...

Wat een prachtige kaart zeg! Ik was nog nooit hier geweest, maar kom nu via de blogtrain hier langs. Ga je volgen, wat een prachtige dingen maak je zeg!

Sue Kohler said...

absolutely stunning Lenet, the pearl florish is perfect- think I may add them to my next order!! :)

Andrea Ewen said...

Dazzling as always, Lenet. I love your vintage style with all of the wonderful pearls, ink distressed edges and gorgeous ruffled ribbons. Always a stunning card!