Thursday, 2 December 2010

Case study #17

De nieuwe inspiratie challenge van Case study is weer online het is deze keer een kaart van Nina Brackett
Ze ontwerpt voor Nina K Designs en spelbinders paper arts. Ze maakt echt prachtige dingen duz we zijn heel blij dat ze deze maand onze Muze wil zijn.
Onze sponser is Christina Franco  van  The Angel Company, een goede reden om mee te doen !
Verder ben ik druk met van allesen wil niog van alles maken. Mijn kerst boom is bijna af en dan heb ik nog wat projecten in mijn hoofd. mag wel opschieten als ik alles af wil hebben voor de kerst. Jullie zien alles wel verschijnen. Ik ga gauw verder ..maar eerst nog even koffie.
Fijne dag allemaal.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

 

20 comments:

m@deliefjuh said...

oh leuk! mooie kleuren combi zo

Silvia said...

Wat een schitterende kaart weer Lenet.

gr. Silvia

marenmat said...

Prachtig vind ik m!

Judith said...

Goedemorgen Lenet,
Nu lekker druk? In ieder geval laat je weer super dingen zien. De envelopkaart van gisteren is ook top!
Succes met alles, ik kom wel weer kijken (-:
groetjes van Judith

Manon said...

super mooi kaartje Lenet!

Iwona Palamountain (Chupa) said...

What can I say, it's gorgeous as always! I adore that stamp, I should really get it for the next season!

Petra said...

Kon een paar dgn je blog niet op maar ik ben nu weer helemaal bij en blij met al die mooie en aparte creaties die we van jou gewent zijn..helemaal top..Liefs Peet

Riet said...

Prachtige kaart Lenet,heel mooi papier.

Liefs Riet.

Willy's creations said...

Wat een mooie weer.

Groetjes,Willy

Aloesaloes said...

Prachtige kaart Lenet! Mooi van kleur en heel leuk versierd.

Groetjes, Loes

Ria said...

Alweer zo'n prachtige kerstkaart, je hebt de smaak te pakken !!

liefs Ria S.

Dora said...

jammie wat een stijlvolle kaart!

Marjanne said...

heel erg mooi, de kleuren, de hele kaart, fantastisch

Anneke said...

wat een prachtige kaart en heel mooi ook het papier.
vind je tasje sketch 39 helemaal te gek

Julie said...

Just love this, especially the colors you chose!

Simone said...

Wat een onzettend leuke kaart en een erg leuke stempel. Ik ben wel benieuwd naar de dingen die erg nog komen...

Kitty said...

Het is weer een prachtkaart! Saai hoor, whahaha ;)

Jean Martin said...

This is so elegant Lenet! I just love your work. You're always an inspiration!

Sue Kohler said...

Absolutely adorable Lenet! love the touch of blue!! :)

Andrea Ewen said...

Beautiful! Love that color combination, especially with the plaid!