Thursday, 16 December 2010

casestudy # 18



De niewe case study challenge staat weer op de blog. Onze muze is weer Nina Brackett.
De bovenste kaart is mijn kaart ginspireerd op die van Nina ( de onderste ). Ik heb mijn oude cuttlebug stans en emboss  maar weer eens te voorschijn gehaald. dat was al weer een tijd geleden.
Het is ook zeker weer de moeite waard om te kijken wat de andere meiden van het DT hebben gemaakt. wie weet wordt je zelf ook wel geinspireerd


Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

 

16 comments:

m@deliefjuh said...

leuk is dat he. dat sommige dingen toch weer tot leven komen. ik heb soms dingen en dan denk ik; oh ja! dat heb ik ook nog ;) hahah

groetjes

Marjanne said...

Ja hoe je geïnspireerd kan worden he, de beide kaarten zijn heel anders en hebben albei hun eigen charme!

Dora said...

Die heb ik ook nog en weinig gebruikt maar hij wel erg leuk, je kaart is een plaatje..enne nu ik de bigshot heb wordt er veel meer gestanst hier!

Aloesaloes said...

Schitterende kaart! De stansen ook zeg, vooral met de mooie gedistresste randjes. Fabby!!

Loes

Iwona Palamountain (Chupa) said...

Fabby is definitely a good word here, Lenet! I LOVE this!

Stella said...

De vlinder is prachtig; ik heb hem zelf ook en als je hem weer eens tevoorschijn haalt denk je van: "O ja die heb ik ook":) En ik vind deze uitvoering geweldig. Mooi met die gestresste randen. En natuurlijk weer een juweel van een kaart!

Petra said...

weer een prachtige kaart Lenet!

groetjes Petra

Kitty said...

Geweldig hoe je er aan de hand van de inspiratiekaart weer je eigen ding mee gemaakt hebt. Hij is super!

Tamara said...

Leuke kaartjes.
Vind de 1ste super mooi!

Gr Tamara

chantal said...

schitterende kaarten lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Elly said...

Nou ik zou wel weten welke ik zou kiezen ;-).....

groetjes, Elly

Jean Martin said...

This is just gorgeous Lenet!

Andrea Ewen said...

Just lovely my dear! I love how you use those pastel colors so well and with great distressing! Very chic and vintage. Simply wonderful!

Andrea Ewen said...

And I love your Christmas-y background and falling snow! So cool!

Sue Kohler said...

oh Lenet you have nailed this one!! the butterfly is a real stand out, gorgeous sentiment! :)

Julie said...

Gorgeous Lenet...love that vintage touch!