Thursday, 30 December 2010

Eline's huis en case study # 20

Vanmiddag kreeg ik de spulletjes van Eline binnen, ik kon niet wachten om er mee te beginnen het papier is super mooi en de stempels zijn geweldig. Ze zijn van heel goede kwaliteit en stempelen fantastisch echt een aanrader! De tekst en het vlindertje op deze kaart zijn gestempeld met stempels van Eline. Het papier,  het kantje en het echte parelmoer knoopje komen van de serie Roses are Red.
deze kaart heb ik meteen gemaakt voor de Case study , we hebben weer een prachtige inspiratie kaart  van Nina Brackett. De sponser deze week is AnnaBelle Stamps
Dan wil ik nog even zeggen dat dit het laatsste kaartje voor dit jaar is..wat klinkt dat raar zeg....
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle lieve berichtjes en  bezoekjes op mijn blog het afgelopen jaar en jullie een hele gezellige, veilige dag en avond wensen morgen, en alle goeds voor het nieuwe jaar.
Tot 2011!!!
 Photobucket

25 comments:

jacqueline said...

Wat prachtig , prachtig prachtig weer zeg........wow@!!!
Ik blijf me telkens weer verbazen over je kaarten!!!
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en kijk uit naar je nieuwe creaties in het nieuwe jaar.

Groetjes Jacqueline

Cora Hoekstra said...

Mooie afsluiting van 2010, veel plezier van je Eline spullen en ik geniet graag mee. Een fijne en veilige jaarwisseling en geniet van elkaar.

Maaike said...

mooi!!!!
leuke spullen van Eline's
fijne jaarwisseling!

Judith said...

Wow, helemaal (!) Lenet. Eline's Huis kaartjes zijn al vaker getoond in blogland, maar jij geeft er je geheel eigen stijl aan. MOOI!!!

Een fijne dag en avond morgen en tot blogs in het nieuwe jaar!
Groetjes van Judith

Willy's creations said...

Ziet er weer schitterend uit!

Groetjes,Willy

Dora said...

Knallend het nieuwe jaar in...een geweldig mooie kaart!

Pauline said...

Happy new year to you and your Family. Another beautiful card, I love the gotgeous rose background.

Jetty said...

weer zo'n prachtige kaart. Om jaloers op te worden.

Sandra1968 said...

Jouw kaart is echt een beauty!
En verder wens ik jou een gezellige jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2011.
Groetjes, Sandra

Elly said...

Heerlijk kaartje weer Lenet. Ook voor jou een fijne jaarwisseling en een gezond, gezegende en creatief 2011.

groetjes, Elly

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
ik ens je een hele fijne jaarwiseeling en een gelukkig gezond en creatief 2011
liefs chantal

Maudy said...

Geweldig kaartje weer.

April said...

OOOOH -- so Lovely!

Alice Wertz said...

wow! gorgeous card, Lenet! love it! Happy New Year!

Sasya said...

Hi, Lenet!!! Your works are all always stunning! and so unique!
I wish you a Happy HAPPY New Year!!
May your all dreams come true!
and thank you so much for designing at ss :)

hugs

Ria said...

Weer een plaatje Lenet,
Een heel mooi en gezond en creatief 2011, zodat nog heel lang mee kunnen genieten van je mooie werken !

liefs Ria S.

eline said...

He Lenet, heel erg mooi zo met dat stiksel! Leuk dat je al zo snel met de spulletjes aan het werk bent!
Groetjes, Eline

sylvana said...

Wat heb jij een leuke kaart gemaakt.

Stacey G.- 2 Craf-t-4u said...

this is very beautiful! I love the flowers and the bow!

Alexandra said...

Je gaat het nog druk krijgen met al je dt werk, leuk hoor.
Het is ook weer een mooie kaart.

Sue Kohler said...

another beauty Lenet, I love the subtle colour and stitching around the oval! :)

Lisette said...

Wauw wat mooi! Omdat we allebei uitgekozen zijn om deel te nemen aan Eline's Design Team moest ik natuurlijk even een kijkje nemen op jouw blog. Wat een prachtige dingen maak je! Hopelijk tot blogs!

Andrea Ewen said...

WOW! This is gorgeous! How do you sew in a circle so perfectly? That is absolutely stunning! Beautiful, soft colors and super design!

Ros said...

Beautiful beautiful card ... the DP is fabulous!

Linda L said...

Lenet I am just loving surfing around your beautiful blog. I have some WMS on the way to me....my very first - and am getting lots of gorgeous inspiration from you. Cheers!