Thursday, 9 December 2010

A friend is someone...

Deze kaart is voor de case study challenge blog. En we hebben weer een prachtige kaart van Nina Brackett ter inspiratie. Onze sponsor is niemand anders dan Whimsie Doodles en je kunt een hele leuke stempelset uit de nieuwe release winnen. Dus kom op , doe mee wie weet win je. Iedereen maakt even veel kans omdat de winnaar random wordt getrokken.
Ik had nog een inspiratie bron voor deze kaart , de dag dat ik deze kaart maakte had ik net een uur met een vriendin aan de telefoon gezeten die ik al een eeuwig heid niet meer had gesproken. Ze was verhuisd en toen is het een beetje verwatert en we kregen het druk met allerei andere dingen. Het was alsof we elkaar gewoon nog elke dag spraken. Heel grappig. We hebben  elkaar leren kennen toen onze zoons ( nu beide bijna 16 ) bij elkaar op de peuterspeelzaal zaten, en het klikte meteen.
Ik denk dat ik deze kaart maar naar haar opstuur.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

 

22 comments:

Petra said...

in een woord Perfect! Liefs Peet

Dora said...

Een hele mooie kaart en een nog mooiere tekst!

Stella said...

Ik vind het contrast ( qua kleur)tussen het papier en de bloemen zo mooi. Supermooie kaart; je vriendin zal er blij mee zijn!

Nog bedankt voor de tip mbt ronde kaarten fototgraferen. Ik heb het even geprobeerd en; niks wegrollen:) Bedankt!

Manon said...

grappig je verhaal. En een super mooie kaart weer!
kan niet anders zeggen dan mooi Lenet!

Julie said...

So beautiful, love the flowers on this.

Marjanne said...

Een hele mooie kaart en een mooi verhaal van een teruggevonden vriendschap, zou dat "the spirit of Christmas" kunnen zijn? Of ben ik nou te zweverig?

Rieni said...

het is weer een prachtig kaartje geworden

Riet said...

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

caroline said...

de vriendin zal aangenaam verrast zijn
héél mooi
groetjes caroline

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

angel said...

Piękne kartki, bardzo mi się podobają!:)

Aloesaloes said...

Dit is wel heel erg mooi zeg! Wat een mooi effect geeft dat lint toch. Geweldig om je vriendin terug te vinden...

Groetjes, Loes

Iwona Palamountain (Chupa) said...

Superb as always, Lenet :) Great job with the inspiration!

Jetty said...

wat prachtig. Daar zal ze blij mee zijn.

Brenda said...

Wat een mooie kaart! Het is net alsof de decoratie uit de kaart zelf komt.

Ros said...

Oh so gorgeous!!

cbuswell said...

beautiful, love that paper!!

April said...

I have been looking at your cards -- so beautiful! Love them all!

Alexandra said...

Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, die blommen blijven ook altijd zo mooi.

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Wat een mooie en ware tekst, en op een prachtige kaart!! Je bloemencombi is super en het mooie lint, met een beetje blauw er in er bij, is fantastisch! Een beauty weer!

Groetjes,
Wendy

Kitty said...

Helemaal geweldig!

Sue Kohler said...

beautiful Lenet! Love the ribbon treatment and the flowers, the sentiment is wonderful! :)