Thursday, 13 January 2011

I'll walk with you,

Vandaag een kaart voor de nieuwe case studie challenge blog. we hebben weer een hele leuke kaart van Mercy Kerin  voor de inspiratie en dit heb ik er van gebakken. Ik heb de sketch gebruikt. De uitwerkinging en van de andere DT-ers zijn ook weer super, zeker een kijkje waard!
Het papier dat ik gebruikt heb.is van Mellissa Frances de nestie friendly stempel is van Waltzing Mouse en de tekststempel van Papertrey ink.
Nou mijn laptop is dus echt naar de haaien , gelukkig mag ik mijn dochter haar laptop gebruiken als ze op school is tot ik mijn nieuwe heb. Lang leve het internet en msn . Mijn man zit op het moment in Kongo voor z'n werk en heeft via het internet een nieuwe voor me besteld..ik heb daar geen verstand van. Het is heel erg maar ik kan echt niet zonder dat ding..het maakt de wereld zo bereikbaar en klein. Door blogs , mail  en msn..
Alleen jammer dat ik zoveel gegevens kwijt ben, kan het allemaal wel weer opzoeken hoor maar toch..het was een mooi naslag werk zo alles bij elkaar.
Maar goed we kunnen weer tekeer gaan. Ik ga nu eerst nog even wat spulletjes bij de koopjes zetten.

** mijn koopjes pagina vind je onder het tapje , koopjes onder mijn blog header..
 Photobucket

27 comments:

Tessa Tegendraads said...

wow... wat een super kaartje weer: heel erg lief!!

xx Tessa

Judith said...

Hallo Lenet,
De gestikte randjes lijken mij veel werk? Het maakt je kaarten altijd heel bijzonder, prachtig!
Succes met je laptop. Ja, we doen er best veel mee, he (-:
groetjes van Judith

Anna said...

О,как же я люблю ваши открытки.Где вы находите тааакую бумагу это загадка, а как вы ее превращаете в чудесные открытки непостижимая тайна))

Ros said...

Beautiful!! I don't know what happened to your translate button ... so I can't read this blog but your work is beautiful ...

Aloesaloes said...

Schitterende kaart! Prachtig van kleur en indeling. Gelukkig dat je weer aan de gang kunt en een nieuwe computer krijgt.

Groetjes, Loes

Anneke. said...

Schitterende kaart, Lenet. Wat past alles mooi bij elkaar.

Groetjes Anneke.

Marjanne said...

Een schitterend kaartje, zoals gewoonlijk, zou ik zeggen! En ik zou ook niet meer zonder computer willen! Heerlijk dat je man een nieuwe heeft besteld, dat is toch het wonder van Internet?! Wel erg ver weg hoo Kongo, ik hoop voor je dat hij gauw weer thuis komt!

Regina said...

Absolutely amazing!!!!:))))))))))

Dora said...

Die man van jou is wel echt een lieverd! Grinnik:)
je kaart is geweldig, een plaatje!

Jann-Will said...

Weer een mooie kaart, en wat sneu van je laptop!!

Groetjes Wilma

Pierelantijntjes said...

Wat een prachtige kaart, en ook de tekst is heel erg mooi!
Wat jammer dat je laptop kapot is. Ik zou ook niet zonder mijn pc kunnen hoor, ik had vanmiddag even geen internetverbinding, nou dan voel ik me behoorlijk uit mijn doen.
groetjes van Ester

Ik ben Esther said...

Waar kan ik je koopjes eigenlijk vinden?In je shopje zie ik ze niet...
groetjes Esther

Stella said...

Wat een pronkjuweel!!

martina's kaartjes said...

Blij dat er nog mensen door de knieën zijn gegaan om te naaien ! mooi gemaakt ! super elegante kaart,
groetjes, martina
x

Paulien said...

mooie kaart.

zat even tussen je koopjes te kijken, er zit wel wat tussen maar ik kan je niet contacten op de een of andere manier.... hoe dan?

groetjes Paulien

Mercy said...

this is gorgeous, lenet! love the shabby chic feel of this soft and elegant beauty! awesome job!

chantal said...

schitterend kaartje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Andrea Ewen said...

I just love your wonderfully feminine cards, Lenet, you are certainly a master at vintage girly! A fabulous inspiration for the rest of us...thank you!

Kitty said...

't Is weer een prachtkaartje! Wat zijn we toch onthand zonder dat apparaat he?

Sandra1968 said...

Erg mooi!

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet!

Prachtige kaart! Mooie tekst zo, super kleuren! En wat een prachtige strik! Je koopjes gaan goed, zag ik ;-) Ik keek net even en er is al heel veel gereserveerd! Dan kan het op naar een tweede leven! hi hi!

Groetjes,
Wendy

Julie said...

Gorgeous, the colors are so soft and pretty!

Wanda G (stampcat) said...

BEAUTIFUL!!!! I love this card!

Cristina said...

What a peaceful, beautiful card!

Maeycke said...

wat lief..... zucht... zo leuk om te zien dat alles bij elkaar past.
Liefs, Maeycke

Sue Kohler said...

beautiful Lenet, love the nestie focal point and the layer of subtle DS papers! :)

Annette said...

Hoi Lenet,

Heerlijk om op je blog rond te kijken ik geniet er van mijn vraag is wel waar heb je deze mooi tekst vandaan zou je me willen mailen aub??

Liefs Annette