Thursday, 6 January 2011

Just for you

Een heel zacht kaartje dit keer. Ik heb voor de verandering eens geen distressinkt gebruikt. Geeft meteen een heel ander effect maar naar mijn mening geeft dat beetje inkt net een beetje de finishing touch.
Het papier is van Melissa frances en het vogeltje en diecut van Tilda. Tekst stempeltje is van waltzing mouse.
deze kaart is voor de nieuwe case study #21. Het is een nieuwe maand en dus een nieuwe Muse of te wel inspiratie bron deze maand is het Mercy Kerin Kom eens kijken wat de rest gemaakt heeft en doe gezellig mee.
Ik ga de kerst boom maar eens weg halen..vind het eigenlijk nog zo gezellig staan, misschien mag hij nog een dagje dan...

Photobucket

32 comments:

Anneke. said...

Prachtig, Lenet!

Groetjes Anneke.

*~Patries~* said...

heel mooi kaartje, persoonlijk vind ik ook dat inkt net ` het` is

*Kus Patries*

Jolanda said...

Wat een snoepig kaartje!
Ben het wel met je eens wat betreft een randje inkt, dat geeft een heel ander effect.
Groetjes,
Jolanda

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet!

Ik vind deze ook mooi, zonder Distress, maar ik snap wel wat je bedoelt. Maar deze is dan net wat 'frisser' ofzo, maar ik hou ook wel van met Distress. Allebei leuk! Geinig zo, dat vogeltje in het frame, mooie kaart weer!

Groetjes,
Wendy

Marjanne said...

helaas neemt deze zwaluw de lente niet met zich mee, het is hier triest druilerig weer! Wat een mooi kaartje!

marenmat said...

Ja het geeft idd weer een ander effect, maar ik vind m echt heel mooi en zacht geworden!

Jann-Will said...

Ik hoop van harte dat dit kaartje voor mij is :-)

Groet Wilma

Wendy said...

wat een prachtige kaart

Groetjes Wendy

Maudy said...

Hij is erg leuk geworden, en tja soms is met inkt leuker en soms zonder. Maar ehhh je boom stond er net nog hoor ;-) heb ik je van je werk gehouden hahaha

Mercy said...

what a beautiful and stunning sample, lenet! i love the soft pinks and blues, and those papers set it off perfectly! amazing job!

Ros said...

Simply beautiful!!

Scrapcorner said...

Hij is prachtig Lenet !

cbuswell said...

Oh, I love this, the blue is gorgeous and that sweet bird. Lovely fresh feel to the card!

Dora said...

Inkt of niet ik vind m top, de tekst is ook mooi, mooie letters!

Heidie said...

wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

groetjes Heidie

xxx Myra xxx said...

prachtig , lenet!!!

chantal said...

schitterend kaartje
erg leuk gedaan
liefs chantal

Sandra1968 said...

Een hele leuke kaart!
Enne, onze kerstboom staat er ook nog. Ik wilde hem morgen gaan weghalen, maar dan moet ik onverwachts werken, dus dan zaterdag maar ;-)

Jetty said...

Mooi hoor.

dithny said...

heb ook het gevoel dat ik wat mis. Geweldige afbeelding,heel mooi kaartje.

Inger said...

This is a wonderful card!!!!
So sweet and pretty! :)

greetings from
Inger in Norway :)

Petra said...

heel mooi weer je kaartjes en idd zonder distress zijn de kaartjes kaal, das nou ook mijn mening. Liefs Peet enne... leuk lootje heb je op je blog...past precies bij jou

Tamara said...

heel erg mooi, ook zonder randje inkt.

Andrea Ewen said...

Love those beautiful colors! Great CASE, Lenet!

Stella said...

Ik vind hem prachtig maar ik zag al voor dat ik je post had gelezen dat je geen distress inkt had gebruikt. Op de één of andere manier mis ik dat dan toch; het hoort gewoon bij je :) en ik vind het altijd zo mooi!
Maar dat neemt niet weg dat het een práchtige kaart is!

Henriëtte said...

Heel mooi kaartje.....heerlijk romantisch!!

Kitty said...

idd een geel zacht kaartje maar wel weer supermooi!

Zena said...

Je maakt de mooiste dingen. Ik kan misschien goed schrijven, amar ik zou best zo'n gouden handjes willen hebben als jij ;)
Ik kan niks met naald en draad en durf mijn scrapcreaties niet op internet te zetten, hoor!

Iedereen heeft een speciaal talent!!

Sue Kohler said...

Beautiful Lenet, I love the soft subtle colours you have used, of course the dots are a real winner and the frama round the focal point is perfect!! :)

Jean Martin said...

Gorgeous Lenet! As always! :)

Sasha said...

Such a sweet card Lenette.

Janetcraft said...

I love your blog...so flowery and as if I can smell the pinkish flowers once I am in your blog...your cards are absolutely stunning...