Thursday, 20 January 2011

sending you ...

een kaartje waar ik eigenlijk helemaal niet zo blij mee ben..op de een of andere manier wilde het niet. kon het goede papier niet vinden, het voede allemaal niet. Nou ja kan gebeuren toch? Hij is voor de nieuwe case studie bij #23 zitten we al weer  We hebben weer een pracht van een kaart van Mercy Kerin ( daar ligt het zeker niet aan hoor) Jullie kunnen het vast beter dan ik , dus doe gezellig mee zou ik zeggen.
het papier is van october afternoon , de teks weet  ik niet want die heb ik met een stempel van Dora gemaakt.
De steekjes zijn dit keer met de han gedaan.
Ik zal vandaag nog even foto's gaan maken voor de spelden kussen tutorial. Ik moet er nog een maken voor mijn gewone spelden, deze wordt ietsje anders maar zeker ook weer leuk. Ik zou nog papier uit gaan zoeken maar weet niet of ik daar nog wel aan toe kom.
Photobucket

24 comments:

Els said...

soms kan het gebeuren dat het echt niet goed voelt en vinden anderen het juist wel heel mooi, zoals ik dit kaartje heel mooi vind.
Papier vind ik erg lief en de cirkel zo mooi gestikt. zou mij niet lukken.
Gr. Els

martina's kaartjes said...

een hele mooie kaart ! supergoed gedaan, zeer romantisch.
groetjes, martina
x

ScrapDees said...

voelt niet goed? Misschien zegt jouw gevoel dat, maar ik vind hem juist heel erg mooi, mij lukt het niet hoor! Maar ik snap het wel hoor, dat gevoel heb ik zelf ook wel eens en je kan er je vinger niet op leggen en andere zien het niet.
Maar heb net de foto vergroot en ik zie geen misser hoor!
groetjes desirée

Anneke (An) Wijers said...

Nou, ik vind het wel mooi en ik heb diepe bewondering voor het feit, dat je lijntjes stikt en dan nog wel met de hand!
By the way: Hoe zit het met Facebook? Ik heb nu ook zo'n account, net als jij. Maar soms staan oudere kaarten boven nieuwere.... Weet jij hoe dat kan?
Groetjes, Anneke

Jacqueline said...

This is so pretty and inspirational!

chantal said...

ik vind het wel een pracht van een kaatrje;)
liefs chantal

Wendy said...

Het is een leuke kaart
Maar ik mis wat te rustig of de stempels ik weet het niet maar hij is anders als anders. Maar weleen leuke kaart hoor maar begrijp je gevoel

Groetjes Wendy

@ddy said...

Niks mis mee, hoor!! Ik vind het weer een prachtig kaartje, zoals altijd.Groetjes Addy

Dora said...

Ik vind er echt niets mis mee, en juist mooi.
De stempelset is van Whiff of Joy ;)

Jann-Will said...

Ik vind hem mooi hoor!

Jolanda said...

Ik herken het gevoel, maar vind dat niet van toepassing op deze kaart...ik vind hem mooi!

Yvonne van Bruggen said...

Soms heb je dat wel eens.. Maar ik vind hem prachtig!! Hele mooie kaart!
Groetjes, Yvonne

Judith said...

Ja, dat gevoel ken ik, Lenet.
Toch kijk ik met andere ogen naar je kaart en ik vind hem prachtig! Juist het papier, de gekozen stempel en de afwerking zijn mooi (-: Zo zie je maar weer, vaak zijn we te kritisch op onze eigen werken...
fijne dag, groetjes van Judith

Sueli Pinheiro said...

Lindo e delicado! Parabéns!

Tanya said...

This is gorgeous!

Marian said...

Ik vind het kaartje juist helemaal geweldig. Mooi papier ook!

Groetjes, Marian.

Aloesaloes said...

Dit vind ik prachtig hoor Lenet! Eigenlijk alleen al door de ruitjes... maar de rest vind ik ook weer heel smaakvol.

Groetjes, Loes

Kitty said...

Ik snap wat je bedoelt, sluit me bij Wendy aan. Ik doe het je niet na hoor, het is evengoed een mooi kaartje, maar idd, er mist iets...

Marjanne said...

Ja ik ken dat gevoel, maar ik vind het een hele mooie kaart. Het papier is heel mooi, de LO ook? niets mis mee!

dithny said...

Bad hair day... bad card day.. ach ik vind het mee vallen hoor :), en vaak zie je er zelf iets aan en een ander denkt wat zeur je nou.
Eigenlijk een heel mooi kaartje, o en weet je wat helpt .. een dagje er niet naar kijken, en morgen lijkt tie al heel anders.

Mercy said...

beautifully done again tis week, lenet!

Julie said...

Such a beautiful card Lenet!!

Sue Kohler said...

another beauty, the Lenet sentiment is so sweet! :)

Andrea Ewen said...

Beautiful pastel colors and gorgeous pearls! Great job, Lenet!