Thursday, 10 February 2011

With Love

Een kaartje voor de nieuwe challenge van Case Study, onze muse is weer Eva Dobilas, Prachtige en inspirerende kaarten maakt ze. De uitwerking ingen cvan de andere DT leden zijn ook weer om te  smullen.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Rosa Dotje . Een merk dat ontworpen is door Gepke van YourZoap
Gepke heeft me van de week dit prachtige papier toe gestuurd om er wat leuks mee te maken. En toen ik het gisteren binnen kreeg begonnen mijn handen te jeuken. Prachtig papier is dit , precies de goed kleur roze en licht blauw en prachtige rozen knopjes. Ennnn polkadots Ik ben gek op stippen. Ik heb hier het roze en licht blauwe a4 papier gebruikt . Het is wat dunner dan de 12"vellen  dus ideaal voor kaarten maken en  , Scheelt weer in het gewicht.;-) In het  pak zit ook effen vel. Geweldig dat ze daar aan gedacht heeft want het  is altijd heel moeilijk om net de juiste kleur te vinden. Jullie zullen dit papier dus nog  wel vaker voor bij zien komen.
Het kantje komt ook bij YourZoap vandaan .Prachtig fijn kant .
De  stempel is van Waltzing Mouse
De pins en het krul koort kun je op mijn koopjes pagina vinden  even helemaal naar beneden scrollen. Om de krullen te maken wikkel je het even om een sateprikker en voila.
Allemaal een fijne dag en misschien tot Case..

Photobucket 


22 comments:

Dora said...

ow wow deze is wel heel mooi!

Gepke, www.yourzoap.nl said...

Hi Lenet, wouw! Dat heb je snel gedaan! Wat is het schattig geworden en wat heb je de kleurtjes leuk gecombineerd. Bedankt voor het plaatsen van de kaart! Lieve groetjes, Gepke

Eva said...

Lenet, your take on my card is BEAUTIFUL!!! I love the pretty papers, your ribbon and fabulous flower!

Lia said...

Wauwww, dit is echt prachtig weer, supermooi,

groetjes Lia

Jann-Will said...

Erf lief, prachtig papier, de pins zijn inderdaad schattig!!

Erica said...

Het papier ziet er echt heel mooi uit, prachtig kaartje geworden.
Grtjs, Erica

Judith said...

A really lovely card!
Ja, sorry, dat klinkt zo goed, :)
Ik vind het zooo knap dat jij e l k e dag iets nieuws kan laten zien, geweldig!
Groetjes Judith

chantal said...

schitterende kaart lenet
echt super
liefs chantal

Brenda said...

Hoi lenet,

Weer zo'n mooi kaart! Ik krijg er weer inspiratie van hoor!
Ik wilde pins bij je bestellen maar als ik op contact me klik dan komt er niks, dus zou je even je mail adres willen laten weten?
Vind ze super die pins!
Lieve groetjes Brenda

Myriam said...

Wat een prachtige kaart! Je maakt erg mooie en romantische creaties.

Liefs, Myriam

mango said...

Beautiful!

Brenda said...

Helaas wil dat ook niet lukken, maar ik kwam een leuke site tegen waar ze pins enz verkopen voor leuke prijzen!
Heb er daar al vast wat besteld, volgende keer bestel ik ze bij jou! Sorry!
Groetjes Brenda

Mandy's Magnolia cards said...

Hoi lenet,
via via kwam ik op jou blog en ben echt helmaal weg van je prachtige creaties!! echt wat maak jij mooie dingen zeg! krijg er weer helemaal zin in om aan de slag te gaan maar helaas ik ben ziek...

ook geef ik een candy weg zou je het misschien leuk vinden om hier aan mee te doen?

groetjes,Mandy

Jetty said...

zo als altijd weer prachtig Lenet.

Martha said...

Weer schitterend en prachtig papier!!
Groetjes,
Martha

Wendy said...

Wat een pracht van een kaart en wat een mooi papier

Groetjes Wendy

Sonja said...

Wat een pareltje !

groetjes,
Sonja
http://scrapadoe.blogspot.com

Sasha said...

So, so beautiful!! x

Linda Carson said...

Lovely elegance!

Julie said...

What an absolutely gorgeous card Lenet!

Andrea Ewen said...

Lenet, you just rock vintage! I love visiting here, it's like pulling up a comfy chair and being at home! Thank you for sharing your wonderful talent with us!

Sue Kohler said...

Beautiful CASE Lenet, love the pearl flourish peaking out from behind the flower, the pins are an elegant touch! :)