Thursday, 24 March 2011

Just a note

Een kaartje voor de nieuwe casestudy van deze week..ik had knallende hoofdpijn dus wist niet echt wat ik nou moest maken en ben het ook helemaal niet eens met dit kaartje..maar ook ik heb wel eens een bad-card-day en omdat ik altijd alles lekker op het laatste nippertje doe had ik ook geen tijd ( en geen puf trouwens) om wat eters te maken. Het papier vind ik wel gaaf dat is van riddersholm en het lintje is van het lint dat je kunt kreukelen, nummer 1 ,heel mooi zachtgroen...Zal mijn best doen vandaag een mooier kaartje te maken. Ik "moet" nog een mannen kaart en een communie kaartje maken.


Photobucket

23 comments:

martina's kaartjes said...

heel mooi gemaakt ! bedankt voor het idee !
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

Katrin said...

Very beautifully! Charming work!

Anita said...

Ik vind er helemaal niks mis mee met dit kaartje.Mooie zachte kleurtjes en de postcard maakt hem toch weer een beetje stoer.
Dus niets om ontevreden over te zijn!

Groetjes Anita

Dora said...

Ikke vind er niets mis mee, juist mooi! Knap maar snel op!

miriam said...

mooie kaart weer lenet

gr miriam

Lisette said...

Ik vind het wel een prachtige kaart! Misschien zag je het niet goed meer door de hoofdpijn!
Groetjes Lisette

Ghanya said...

Ik vind het toch helemaal niet slecht gedaan hoor Lenet!

Groetjes
Ghanya

Marjanne said...

Ja iedereen heeft wel eens een hoofdpijndag en dan wil niets lukken. Het is echt niet te zien aan je kaartje hoor, ik vind het erg mooi. Ik hoop dat je je vandaag beter voelt.

mariska said...

Een bad-card-day en dan nog zo'n mooi kaartje weten te maken.
Wauw!!

Liefs mariska

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

En toch is deze ook super, hoor!! Ik hou wel van die mooie oude kaartjes, en met dat leuke ticket er bij, helemaal super! Ik heb die ticketjes ook besteld bij Papertrey, ze zijn zo leuk!
hopelijk voel je je weer helemaal lekker nu!

Groetjes,
Wendy

Ros said...

What a lovely card ... I adore it

Sharon said...

I just wanted to stop by and let you know that your card is simply beautiful! I love it!

Linda Coughlin, the funkie junkie said...

I just saw this card over at CASE Study and had to look twice! I love your work and see it around blog land frequently. I have never visited your blog, but I had to stop by and say that I made a card last night with the exact same vintage post card from The Graphics Fairy on it. It's for one of my DTs and will be published on my blog tomorrow. How funny is that?

Lovely work, as always!

Marlies said...

Ik vind je kaart weer super mooi hoor, niks geen bad card day!
groetjes, Marlies

Riet said...

Wat een prachtige kaart Lenet.

Liefs Riet.

m@deliefjuh said...

heel er sfeervol zo :)

Andrea Ewen said...

Wonderfully vintage, Lenet...a real beauty!

Jolanda said...

Zo'n "bad card day" als jij hebt, wil ik ook wel. Ik vind 'm top!

Iwona Palamountain (Chupa) said...

Very beautiful, feminine card, sweetie!

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Nicole said...

Leuke kaart met die ansichtkaarten! Mooi hoor! Groetjes Nicole

Sue Kohler said...

What a darling card Lenet, love the layered postcards!!

Kitty said...

Hij is mooi hoor Lenet, een prima mannenkaartje!