Thursday, 3 March 2011

Just a note

En vandaag een kaart voor de nieuwe Case Study challenge. We hebben een nieuwe muse namelijk Julee Tilman en geinspireerd door haar kaart he ik deze gemaakt. Ik vond de halve rozet achter de bloem geweldig dus heb ik die heb ik op mijn kaart gebruikt. Was even vergeten hoeleuk ik ze vond..Ik ga ze zeker weer vaker gebruiken .Onze sponsor voor deze week is Jay Gee's Nook en die heeft 5 bundels twine beschikbaar gesteld ..
Het papier dat ik gebruikt he is van Bo Bunny Kitchen spice. Helaas vrijwel nergens meer te vinden en ik ben zeker op zoek naar het paier met de stippen het heet nutmeg, dus als iemand weet waar het nog te koop is..please tell me!!!!
De ticket heb ik gestempeld met de stempel set Just for the Ticket van Papertrey Ink en gestanst met bijbehorende stans.

Photobucket

27 comments:

Anna said...

Невероятная красота.
Немного бумаги видела в этом магазине
http://www.scrapbookdoodle.com/kitchenspice.html

Annelies said...

Heel mooi!
(Maar blijft dat wel goed tijdens de verzending?)

Linda said...

Gaaf hoor Lenet! Erg mooi zo die rozet, super idee en weer een keer iets anders. Ik vind je lint ook altijd zo mooi en hoe je het dan combineerd met de bloemen, heel stijlvol! Fijne dag. Groetjes, Linda.

Brenda said...

Hoi lenet! Super zeg deze kaart. Volgens mij heb ik het papier bij do it creatief zien liggen. Als ik er weer kom zal ik wat voor je meenemen? Is geen probleem! Groetjes brenda

Stella said...

He-le-maal geweldig. Wow; je rozet is echt een beauty! En alles klopt weer op deze kaart :) Super!

carlies said...

wat een prachtig kaart Lenet super !!!

fijnen dag gewenst!!
gr carla

Brenda said...

Hij is prachtig Lenet!

Marjanne said...

Hij is weer prachtig Lenet!!

Dora said...

Dit is zeker erg leuk, die ga ik ook onthouden, super kaart!

manja said...

Jeetje wat een mooie!! En dat papier blijft ook zo gaaf, heb hier ook alleen nog wat kleinere stukjes liggen helaas.

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Liszha said...

Ooooooooooooohhhhhhh, wat ben ik toch gek op jouw stijl. Deze kaart is zo zacht van kleur en toch zo sprekend. Love it!

Tessa Tegendraads said...

Wat een geweldig kaartje weer... ik vind het allemaal geweldig wat je maakt!

xx Tessa

Erica said...

Heeeel erg mooi gemaakt ! Grtjs Erica.

Elly said...

OOH die is S.U.P.E.R mooi zeg.

groetjes, Elly

Rieni said...

je hebt er weer een pracht van gemaakt!!!

Marlies said...

Super mooi!!! Wat prachtig gemaakt met het rozet, hele mooi bloem en strik, echt geweldig gemaakt!!
groetjes, Marlies

Kitty said...

Wow, gaaf kaartje weer Lenet!

Julie said...

So beautiful Lenet, fantastic job on this one!

M@rjan said...

Ik snap dat je de rozet erachter mooi vindt! Superkaart!!

Wendy said...

wat een pracht van een kaart
Mooie kleuen en erg leuk papier

Groetjes Wendy

Wendy ten Hove said...

Super, Lenet! Wat ontzettend mooi, die waaier! Super kaartje!

Groetjes, Wendy

Jean Martin said...

Lenet!!! This is absolutely gorgeous!!!

Ria said...

Een super mooie kaart Lenet,
prachtig zo met die rozet !!

lieve groetjes Ria S.

Martha said...

Wat een prachtige kaart Lenet!!

Sue Kohler said...

Beautiful combination of textures, fabulous accordion! :)

Julee (Vervegirl) said...

This is so pretty! Love that beautiful fan!