Thursday, 10 March 2011

With Love


En kaart voor de nieuwe Case Study Challenge. Oze muse is nog steeds Julee Tilman  een geweldige inspiratie moet ik zeggen.
Ik had van de week mijn knopenkaart stempels van Papertrey Ink binnen dus daar moest ik mee spelen natuurlijk ze zijn zoo gaaf..Het papier is van basic gray. Nook pantry geloof ik..
Ik kreeg gisteren de vraag of ik wat mannen kaartjes wilde maken en een communiekaartje. Over de laatste zijn zooo slecht stempels te vinden..ik kan geen leuke vinden tenminste . Ik heb er een gevonden en die vind ik eerlijk gezegt erg saai. Dus als iemand nog wat weet....graag!!

**NOTE : Ik ben absoluut tegen het verkopen van stempelafdrukjes..er komen dus geen gestempelde knoopjeskaartjes op mijn koopjes pagina.

Photobucket

25 comments:

Patricia said...

Hallo,
Wat een feest steeds om s'morgens mijn blogaanmelding te doen.
Ik krijg iedere dag een mooie creatie van jou te zien.
Wat een inspiratie zeg en steeds weer mooi.
Deze creatie vind ik ook weer super!
Groeten Patricia

Stella said...

Bjoetiefoel :)!!!!!

Paulien van den Bosch said...

Wat een mooie kaart!!!!
Ik heb wat rond gesnuffeld op je blog en wat ik wil zeggen: WOW..... zulke mooie dingen!!!!! super.

carlies said...

hoi Lenet wat een prachtige kaart zeg super met die knopjes .

fijne dag gewenst
gr carla

Brenda said...

Geweldig mooie kaart weer Lenet!!

Julee (Vervegirl) said...

This is just gorgeous! Love the stitching and beautiful accents.

Dora said...

Ik vind dit denk ik je mooiste kaart allertijden, schitterend!

chantal said...

schitterende kaart lenet
echt super
liefs chantal

Sientje said...

Ik weet dat www.Rayher-hobby.de veel heeft op het gebied van eerste communie. Ook stempels. Of ze die in het nederlands of engels hebben weet ik niet. Helaas weet ik ook niet waar je ze in nederland kunt kopen. Maar goed je kunt altijd even kijken. Waarschijnlijk kun je ze wel uit Duitsland naar Nederland laten komen.

Succes ermee.

enne nog gefeliciteerd met je winnende kaart bij Challenge's for You. Kon ook niet missen met zo'n mooie kaart.

Groetjes Sientje

Liszha said...

oh kickuh! Heb je daar nu ook al stempels van. Hoe mooi!!!!
Je kaart is weer prachtig. Lenetwaardig!

Céline said...

Prachtige kaart weer! Wat leuk die knopen op dat kaartje!

Tineke's hobby said...

wat een schitterende kaart zo mooi van kleur echt heel mooi
Groetjes Tineke

Ros said...

Beautiful Lenet ..

Marlies said...

Prachtige Lenet!! Heel leuk met de knoopjes! Super mooie kaart geworden.
groetjes, Marlies

Noomiy said...

great job! :)

Marjanne said...

wat een schoonheid weer

Ingrid Danvers said...

Gaaf kaartje, Lenet. Echt super!

Manon said...

schitterend kaartje!

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet!

Yep, die knoopjes release van Papertrey was helemaal perfect voor jou! En je hebt er een super kaartje mee gemaakt, zeg, hij is heel erg mooi!
Spul voor communie kaartjes kun je denk ik eerder in Belgische winkels vinden, daar is het een veel grotere happening dan hier. Eens googlen naar Belgische shopjes?

Groetjes,
Wendy

Els said...

ERg leuk kaartje is dit weer.
Groetjes ELs

Maudy said...

Oh wat leuk met die knopen zo. Helemaal geweldig. Heel apart

Ik ben Esther said...

Superleuk joh,vooral die knopen kaart!!!Even een brutaal vraagje;kan je niet afdrukjes van knopenkaartjes op je koopjes pagina
zetten?
Ik zou er zeker intresse in hebben die van je te kopen...:O)
groetjes Esther

Kitty said...

Geweldig!

Sue Kohler said...

so elegant Lenet, perfect balance of colours and gorgeous buttons! :)

Benzi said...

Absolutely beautiful...full of gorgeous details and that awesome stitiching. Love this super creation!!!