Thursday, 14 April 2011

Paaskaart

Een paaskaartje voor de nieuwe Case Study. De inspiratie kaart is weer van Silke Ledlow. We hebben ook weer een geweldige sponsor en wel By LORi Designs de winnaar van deze week krijgt een kadobon van $10,- die je in haar winkel kunt besteden.
Zo stom ik heb een lading stempels en niet een waar iets van pasen op staat, mmm volgens mij liep ik vorig jaar ook al tegen dat probleem aan. Ik heb van alles verjaardag, valentijn,  kerst , st patricksday, communie , dopen, noem maar op  maar geen pasen. Lekker handig dus weer ik zal eens snel opzoek gaan naar een stempel, heb ik weer een goed excuus ..heb trouwens ook nog steeds geen moederdag stempel..ook meteen maar eens voor kijken. Ik heb wat leuks te doen..shoppen
Gelukkig staat op dit plaatje in een hoekje nog een paas wens dus dat scheelt weer.
Photobucket

15 comments:

Patricia said...

SUPER leuk kaartje weer!!!!!!
Groet Patricia

sylvana said...

Erg leuk gemaakt.
Vind die rand ook zo mooi gemaakt.

Linda said...

Mooi hoor Lenet! Heel lief dat plaatje en zo mooi deze zachte tintjes. Echt een heel mooi paaskaartje! Fijne dag. Groetjes, Linda.

Dora said...

Ik heb ook geen paasstempels maar pak dan een plaatje waar het al op staat een erg mooie kaart!

Annemieke said...

gaaf kaartje! mooi papier!!
Groetjes, Annemieke

Maria said...

Een mooi kaart Lenet! Ik vind de kleuren die je gebruikt super! En veel plezier met shoppen dan maar!

Anneke said...

wat een prachtig kaartje weer lenet

Riet said...

Wat een prachtige kaart Lenet,lief plaatje,mooi papier en kleur.

Liefs Riet.

Marjanne said...

Mooi kaartje Lenet, bij My Paper World hebben ze mooie paasstempels.

Lisette said...

Wat een droppie zeg!!!

Marlies said...

Wat een prachtige kaart, leuke afbeelding en heel mooi papier!
groetjes, Marlies

Andrea Ewen said...

Lovely die-cut Lenet and beautiful design!

Stella said...

Scháttig!

Er is niets leuker dan een goed excuus om te shoppen :)

Martha said...

Super schattig is dit!!!!

Sue Kohler said...

Beautiful CASE Lenet, I love the super cute image and the big bow! :)