Thursday, 12 May 2011

Birthday blessings

Zo hier ben ik weer eens met een kaart..het heeft even geduurt , ik kreeg al mailtjes met de vraag of ik ziek ben ofzo , maar nee hoor ik ben niet ziek..in zoverre..ik heb ontzettend last van mijn nek.Maandag had ik al een zere nek , ik moest toch naar cesar therapie en toen heeft ze het even onder handen genomen, Reageer er alleen een beetje heftig op want nu zit mijn hele nek vast en is goed pijnlijk ook. Ik kan een beetje ja knikken en dat is het wel. Erg vervelend want ik heb de bruiloft van Maudy vandaag ook afgezegd..nou ja straks maar eens even naar de huisarts eens kijken wat die zegt.
Maar goed het kaartje..die is voor de case study van deze week, we hebben ons laten inspireren door de kaart van Sarah Martina Parker onze muse van deze maand. Als je wilt zien wat de anderen hebben gemaakt moet je zeker even gaan kijken, en laat e ook inspireren door Sarah's kaart.
het papier is van graphic45 , de frame stempel is van waltzing mouse en de tekst van Verve stamps.
hopelijk wordt mijn nek weer gauw beter en kan ik weer vaker wat laten zien.
Photobucket

17 comments:

Aloesaloes said...

Schitterend! Prachtig van kleur en heel sfeervol door het mooie materiaal en de indeling.
Beterschap voor je nek!

Groetjes, Loes

Petra said...

och meiske wat vervelend zeg, hopelijk is je nekkie snel weer de oude en kun je weer heerlijk zonder pijn aan de freubel. Je kaart is weer een plaatje...liefs Peet

Marjanne said...

weer zo'n mooie kaart! Super! Ik heb ook vaak last van mijn nek en mijn zoon (fysio) masseert het er altijd heerlijk uit als hij komt... helaas woont hij ver weg. Sterkte ermee!

Tessa Tegendraads said...

Lenet, wat een mooi kaartje!
Super gemaakt weer!

xx Tessa

José said...

Getver, hoop dat je nek gauw weer in orde is!
Je kaart is in ieder geval prachtig. Hele mooie bloem en weer van die mooie lichte kleuren... I like!
Groetjes, Jose

Sharon said...

I always love visiting your blog, because you always have such sweet pretty cards! I love this one, too! I like all the different textures you used! How wonderful! TFS

Brenda said...

Ik blijf jouw kaartjes prachtig vinden! Deze is ook weer super. Balen van je nek zeg, hoop dat je snel weer van je klachten af bent!
Groetjes,Brenda

Dora said...

Wat enorm balen meid, nog steeds niet over. Ik heb het al jaren, zeker een paar dagen per week dan knalt ook mijn kop uit elkaar, mijn nek is een chronisch vastzittend probleem! Ik slik veel ibuprofen en dat helpt wat, maar kort.
Je kaart is schitterend overigens, en wat jammer dat je niet naar de bruiloft kon van Maudy..ik hoop dat ik snel betere berichten lees van je!

rommy moosie68 said...

mooi gemaakt je kaart die neken kunnen ze beter maar verkopen kan je zo nu en dan een nieuwe kopen hhaha veel sterkte er meer groetjes rommy

Desirée-ScrapDees said...

oh wat vervelend is dat zeg, hoop van harte dat je nekkie snel wat beter is! Toch is je kaart er niet minder mooi door geworden!

beterschap!

Annemieke said...

Super mooie kaart!!!! Echt geweldig die bloem!
Groetjes, Annemieke

Riet said...

Wat een prachtige kaart Lenet,heel mooi papier en die bloem echt super.

Liefs Riet.

anita said...

Hoi, zou je me alsjeblieft opnieuw willen volgen, ik heb zo'n gedoe gehad met mijn blog zo erg dat ik een nieuwe moest plaatsen?
Als je op mijn oude blog staat dan staat daar de link.
Groetjes Anita

Sarah Martina said...

This is gorgeous, Lenet! I love your soft & sweet style... ;) Love that stitching, too... yum!

Makkie said...

Wat een geweldige kaart is dit!
Hartelijks

Maudy said...

Erg jammer dat je niet kon komen, maar kan het me wel voorstellen als je zo een pijn hebt. Dit is ook weer een prachtig kaartje geworden.

Stella said...

Hé getver wat enorm rot voor je. Hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat. Ik loop nogal achter doordat ik niet lang kon zitten (en dus bloggen ) ivm rugklachten. Niet leuk maar niet half zo vervelend als nekklachten.... wat ben je dan enorm de klos. Beterschap!

Ai; beetje afgedwaald maar je kaart is weer helemaal geweldig!