Friday, 13 May 2011

Daar issie weer

Ik zet hem er maar weer op omdat hij verdwenen was..ach ja shit happens.
Het is een beetje rustig op mijn blog omdat ik ontzettend alst heb van mijn nek..nu heb ik morfineachtige pijn stillers omdat mijn brufennen met paracetamol niet hielpen. Nadeel is wel dat ik heel duf en misselijk ben..nou ja geen pijn is ook wel lekker heb zelfs heerlijk geslapen zonder wakker te worden van mijn rug of schouder.
lekker hoor..Maar ik heb alleen de "verplichte" DT kaartjes gemaakt.
Deze is voor de Casestudy challenge  van deze week..zag net dat de challenge daar ook weg is maar Chupa zal het er vast weer op gaan zetten. De kaart is weer geinspireerd op een kaart van onze inspiratie bron van deze maand Sarah Martina Parker  prachtige kaarten maakt ze.
Het papier is van grapic 45 de frame stempel van Waltzing mouse en de tekst stempel van Verve stamps.

Photobucket

16 comments:

Jolanda Cuper said...

Je kaart is schitterend! Heel veel sterkte met je nek kijk uit doe het rustig aan!
Groetjes Jolanda.

Brenda said...

Wat een prachtige kaart Lenet! Die bloem vind ik echt geweldig!! Beterschap met je nek :)
Groetjes,Brenda

Gerd@ said...

Oh jee sterke pijnstillers heftig hoor beterschap ....
Wat een mooie kaart het je weer
gemaakt ... toppie hoor ....

Gr. Gerd@

Sylvia said...

irritant is dat he, als blogger het niet doet!
Anyway, mooie kaart weer en een prachtige bloem zit erop, ook zelfgemaakt?
Sterkte met de pijn!!!

Heidi said...

Gorgeous card!
Hugs, Heidi:)

Ria said...

Hoi Lenet, wat vervelend dat je zo'n last hebt, hopelijk helpen de medicijnen goed en kun je volgende week weer lekker aan de bak. !!
Ook hier lag Blogger eruit kon ook niets plaatsen!
het kaartje is weer heel erg mooi !!

van harte beterschap en lieve groetjes Ria S.

Maia said...

Echt een heel lief kaartje gemaakt Lenet! Wat knap ondanks je pijn toch zoiets te kunnen maken!
Ik wens je veel beterschap toe!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Willy's creations said...

Wat een mooie weer.

Groetjes,Willy

Ik ben Esther said...

Heey Lenet,

Ik was echt helemaal geergerd want ik kan mijn bericht na de storing niet meer terug vinden.Waar had jij je vorige bericht dan staan?
Wat naar joh van je nek en rug!!
Heb je geen spierontspanners gekregen?Dat wil ook nog wel es helpen.
Heel erg veel beterschap!!!
groetjes Esther

Sandra1968 said...

Een schitterende kaart!
En verder wens ik jou heel veel beterschap.
Groetjes, Sandra

Joukje said...

Weer een prachtig mooi kaartje Lenet.
En ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met je.

Groetjes Joukje

Tessa Tegendraads said...

Ja.... ik had ook last van op mysterieuze wijze verdwenen blog-postjes. Volgens mij had blogger een storing :-(
Je kaartje is weer super gaaf!

Beterschap, hopelijk ben je snel weer een beetje opgeknapt!

xx Tessa

MammaSan said...

Ik zag inderdaad ook al dat de kaart er opeens niet meer opstond, kan gebeuren....
Heel veel beterschap met je rug en nek, er zullen de komende dagen vast heel veel ideeen door je hoofd spoken die je kan maken als het weer beter gaat.
groetjes

Els said...

Echt weer een hele mooi kaart Lenet. Heel veel beterschap en groetjes van Els

Desirée-ScrapDees said...

krijg ineens van alle logjes die ik al bezocht had weer meldingen, echt blogland is totaal van slag geweest, hopelijk is het nu allemaal weer goed! Mooie kaart, maar dat had ik volgens mij al gezegd en heel veel beterschap!

Maudy said...

Ondanks dat je zo duf bent is het kaartje wel super mooi geworden.