Thursday, 26 May 2011

You"re so sweet

Zo vandaag weer een kaartje voor de neiuwe case study. Onze muse is voor de laatste keer Sarah Martina Parker. jammer want ik vind haar werk altijd heel inspirerend. Maar volgende challenge een nieuwe muse.
Onze sponser deze keer is The Stamping Boutique!! Je kunt drie digistempels van ze winnen. Zeker de moeite om mee te doen dus. wil je meer inspiratie? Ga dan eens kijken wat de andere DT en Sara gemaakt hebben.

Ik heb voor deze kaart de nieuwe doily stempels van waltzing mouse gebruikt en papier van MME en Girls paperie. Ik heb de tekst gestempeld op een stukje keperband. de doily heb ik met embossingpoeder gemaakt.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

17 comments:

celia said...

Wat gebruik je toch steeds van die heerlijke papiertjes! Het is weer prachtig hoor!!!
Fijne dag, Celia.

martina's kaartjes said...

een perfecte kaart ! heel erg mooi
groetjes, martina
x

Sandraatsjuh said...

Ohhhh lenet,

Deze creaties is zeeer zekers SO Sweet!!!

Petra said...

ik blijf het papier wat je altijd gebruitk zo mooi vinden, eigenlijk is het niet goed dat ik elke keer weer op je blog kom, word er zo hebberig van maar ehm even terug naar je kaart...Prachtig maar dat zijn we van je gewent..Liefs Peet

Dora said...

Wat een prachtige kaart weer!

Brenda said...

Wat zijn jouw kaartjes toch altijd mooi Lenet!! Deze is ook weer súper!

Annelies said...

Hij is weer leuk!

Marjanne said...

ik weet niet wat voor reactie ik hier op moet laten, al je kaartjes zijn zo mooi en deze ook weer, maar het wordt zo saai telkens het zelfde te zeggen: Wat een prachtige kaart!!

Julie said...

Gorgeous Lenet, love that flower!

Maia said...

Wat een lieve kleurtjes weer!
Schitterend kaartje hoor en prachtig papier ook!
Groetjes Maia

rommy moosie68 said...

hoi wat heb je weer een mooie kaart gemaakt super met zon lief klein bloemtjes er op groetjes rommy

Gerd@ said...

We gaan het proberen met reageren gisteren lukt het helemaal niet .
Je kaart ziet er weer prachtig uit
en je nieuwe achtergond is ook weer heel mooi geworden ......

Gr. Gerd@

Riet said...

Ohhhh Lenet,wat heb je weer schitterende creaties gemaakt.

Liefs Riet.

Sarah Martina said...

Lenet, this is stunning from top to bottom! It's such a treat to see your creations! Hugs!

Sue Kohler said...

beautifully done Lenet, love the soft subtle colours and the gorgeous flower! :)

April said...

Beautiful! I always love looking at your wonderful work here.

dithny said...

heel mooi kaartje, en wat een orgineel ontwerp.