Thursday, 16 June 2011

Birthday Wishes

Zo nou weer eens een kaartje , dit is mijn uitwerking van de kaart hieronder van onze muse Jill Foster, bij de Case Study Challenge. daar kun je nog meer inspirerende uitwerkingen van de andere DT leden vinden.

Het papier is van Melissa frances en de stempel van Just Rite Die had ik gewonnen bij de shabby tearoom.
Lucky me
Het gekreukelde lint heb ik met deze techniek gedaan http://www.youtube.com/watch?v=zOIINvZlH2E&feature=player_embedded de link staat ook op mijn tutorial pagina met de rest van de filmpjes voor het kreukel lint. Dit gaat zo een stuk makkelijker dan ik het eerst deed.
Willy nog bedankt voor de tip..
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

*** mijn bloemen koop ik meestal bij Wild orchid crafts.
Photobucket

16 comments:

Irene said...

Wat heb je toch een geweldig mooie eigen stijl Lenet, ik ben elke keer weer helemaal onder de indruk van al het moois dat je laat zien. Waar komen die ongelooflijk mooie bloemen vandaan of heb je die ook al zelfgemaakt???

Groetjes, Irene

Annelies said...

Wat een prachtige kaart, met prachtige blommen!

Marjanne said...

ooowwww dzee is wéér zo mooi... die bloemen...

redscrap said...

weer een geweldige kaart, mooi he doe rozen,
bedankt voor de link naar de uitleg van het kreukellint, heb er zelf ook al mee zitten worstelen, nu eerst dit maar eens proberen, fijne dag
groetjes mina

Susie Sugar said...

OMG I#ve missed so much over the last couple of weeks
I've just been looking through all your lovely work ...you've made some beautiful things
I love them all and your latest card is adorable those flowers are so goregous
Hugs Susie Sugar xx

Brenda said...

Zucht, wat issie weer prachtig Lenet!! Schitterend, die bloemen zijn ook super :)

Tamara said...

Leuke kaarten Lenet. Maarja alles wat je maakt is mooi. Je stijl blijft mooi.

Gr Tamara

Irene said...

Nu zie ik al waar je blommen vandaan komen, WOC dus maar het zou me niets verbaasd hebben als je die ook even zelf in elkaar draaide, hihihi!

Irene

Andrea Ewen said...

Love those beautiful flowers! Great job, Lenet!

Els said...

Dit is weer schitterend mooi Lenet.

carlies said...

wat supermooi kaartje toppie!!

groetjes carla

miriam said...

Wat een prachtige kaart lenet.
Mocht je hem niet kwijt kunnen ik ben volgende week jarig hihihi...

gr miriam

Mandy's Magnolia cards said...

ook deze kaartjes van je zijn weer prachtig!
groetjes, Mandy

Stella said...

Papier van melissa Framces is altijd een ge-wel-di-ge keus :)Dit papier van de 5tg Avenue lijn is zooooo mooi!
En als je daar an een paar prachtige bloemen. een chic stempeltje van JustRite en wat bling aan toevoegt dan heb je inderdaad weer een juweel.
Hoe krijg je die randjes toch altijd zo mooi ge-dis-tres-sed? :)

Jill said...

Beautiful! LOVe your flowers!

Riet said...

Wowwww Lenet,wat is die prachtig.

Liefs Riet.