Thursday, 2 June 2011

Celebrating you...


Een nieuwe maand en een nieuwe muse bij de Case Study nl Jill Foster..voor mij nou niet bepaald een makkelijke maar ik doe mijn best , het is even wennen om out the box te denken..maar goed dit is het dus geworden..totaal anders inderdaad. De stempels komen van The Crafts Meow en als je mee doet  met de challenge van deze week kun je een prachtige stempelset van hun winnen!!..Ik wilde perse de fucsia stempel gaan gebruiken en heb die ingekleurd met mijn derwents.
Ik heb een dun kantje om de kaart gewikkeld en vast gemaakt met een strikje.
De andere Dt leden hebben prachtige kaarten gemaakt geinspireerd op de kaart van Jill. zeker een kijkje waard.

Photobucket

9 comments:

Annelies said...

Wat een prachtige fuchsia!
Mooi kaartje hoor!

Marjanne said...

dat ziet er héél mooi uit, het plaatje is erg mooi ingekleurd met de derwents.

José said...

Erg mooie stempel en schitterend ingekleurd!
Weer een schone kaart Lenet!
Groetjes, Jose

Riet said...

Wat heb je toch weer schitterende kaarten gemaakt Lenet.


Liefs Riet.

Ria said...

inderdaad een heel ander kaartje dan we van je gewend zijn, maar hij is wel heel erg mooi.
ook mooi ingekleurd !!

lieve groetjes Ria S.

Desirée-ScrapDees said...

vind hem wel erg mooi gelukt!

Els said...

Prachtige kaart en mooi ingekleurd. Mij lukt het nog steeds niet om de kaart onder de naaimachine te houden. Groejtes Els

Iwona Palamountain (Chupa) said...

This is such a lovley card, Lenet! I love your soft & feminine style :)

Sue Kohler said...

Brilliant colouring Lenet, you have showcased this set beautifully, love the sponging around the oval, really sets off the image! :)