Thursday, 23 June 2011

Forever Friends

Een nieuwe challenge bij Case study. Ik heb deze kaart gemaakt . Geinspireerd op de kaart van  Jill Foster.
Ik heb vooral de sketch gebruikt
Ik vind het wel elke keer wel grappig hoe verschillend onze kaarten worden terwijl we allemaal de zelfde kaart hebbeb als inspiratie bron. Ga maar eens kijken hoe  de kaarten van de rest van het DT er uit zien.

Hij doet meteen mee met de challenge van de Shabby Thea Room.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Tilda. Voor de bloem heb ik vilt en bloemen stansjes van Papertrey Ink gebruikt. Het labeltje is ook een stans van papertrey ink en de stempel is van Just Rite
Photobucket

27 comments:

celia said...

Weer zo knap knap knap!!!!
Veel liefs,Celia.

Berdien said...

Ik vind 'm echt super !!!!! Zo heerlijk romantisch ! Mooi papier heb je gebruikt !
Groetjes Berdien

Willy's creations said...

Beeldig kaartje heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Jolanda said...

Wat weer een snoepig kaartje Lenet!
Kun je vilt stanzen in de CB?

Judith said...

Een hele mooie kaart met een vorm anders dan anders. Prachtig geheel!
Ik wens je een fijne dag, Lenet,
groetjes van Judith

Brenda said...

Schitterend Lenet! Je bloem is prachtig , zo ook je papier :)

Gerd@ said...

Ik kijk er elke keer weer met grote verwondering naar ....
Ben ook erg nieuwschierig hoe
zoiets werkt ... daarom heb ik
ook het doe het zelf pakketje bij je besteld heb er nu al zin aan ..

Gr. Gerd@

Maia said...

Hoi,hoi,
Ik heb even gekeken op dat challenge blog en inderdaad ze zijn echt allemaal heel verschillend en mooi.
Maar....die van jouw pik je er zo tussenuit wat een mooie kleurtjes weer bij elkaar!
Zulk mooi papier, steeds dezelfde stijl maar elke keer weer zo anders!
Prachtig!
Fijne dag nog,
Groetjes Maia

redscrap said...

wat weer een mooie kaart, gaat vast in de prijzen vallen groetjes mina

Brenda said...

Prachtig kaartje Lenet!!
Lieve groetjes en een heel fijne dag!
brenda

Riet said...

Wat een prachtige kaart Lenet.

Liefs Riet.

Irene said...

ZOOOOO MOOOOOOOOOI!!!!!!

Irene

José said...

Wat is het weer een prachtige kaart! Heel mooi papier en die bloem is enig! Mooie viltkleurtjes. Is dat takje ook van PTI?
Groetjes, Jose

♥ Marlou ♥ said...

Love this card :) beautiful :)

Stempeltiger said...

This card is absolutely GORGEOUS Lenet!
Love the design and the soft colours.
Great work.
Hugs, Swantje

Teneale Williams said...

Sweet, sweet, sweet. Well done.

Charlene said...

What an adsolutely perfect card!! I love every single detail :-)Thank you so very much for sharing your beautiful card this week at The Shabby Tea Room :-)

Marlies said...

Een prachtige kaart Lenet! Heel mooi papier en super mooie bloem! Geweldig geheel!
groetjes, Marlies

Els said...

Wat een heerlijk romantisch kaartje. Groetjes ELs

pink latte said...

Beautiful card! Love the felt flower and paper with roses so pretty!

Annelies said...

Wat een lieffie weer!

Stella said...

Ik vind 'em weer super!

Julie said...

Beautiful Lenet, love that paper!

Jill said...

Gorgeous! Love those felt flowers!

Maggie said...

Lenet this is gorgeous.

Don't forget to add it to our linking party here
http://www.passionatelyartistic.com/2011/06/beautiful-furniture-redo-pop-up-cards.html
Maggie
http://passionatelyartistic.com

Shabby Pati said...

What a beautiful page. Love the colors and your challenge card is wonderful..

Sue Kohler said...

Super stunning Lenet, the flowers are a real stand out! :)