Free diecutting files

Sunday 20 September 2009

Best Buds

Deze LO van Felix en Joep heb ik genaakt voor de september challenge van het Scrappassion Challenge blog.
De bedoeling was om de gegeven sketch te gebruiken en een transparant.
Ik heb een 12" transparant van fancypants genomen die kon ik er perfect voor gebruiken.
Op wit cardstock heb ik de foto's en designpapier geplakt. Daarop heb ik het transparant gelegt.
Op het transparant heb ik de titel met puffy thickers geplakt en de bloemetjes gelegt. De bards door de bloemetjes zetten het transparant vast aan het cardstock.

De foto is er natuurlijk wel eendie gescrapt moest worden. ze lagen zo schattig te slapen met z'n tweetjes. Het is ook zo leuk en vertederend hoe Felix meteen al zo voor Joep ging zorgen . Het was ook een hele opluchting voor ons ,dat hij hem meteen accepteerde want daar maakte we ons weel een beetje zorgen over toen we besloten hadden om Joep erbij te nemen.



Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

11 comments:

Ann said...

wat een mooi lootje en wat lief hé die twee poesen zulke dikke maatjes gelijk

natacha said...

heel mooi lootje

Kitty said...

Geweldige layout weer Lenet en wat een prachtige foto!

Dora said...

Wat een knuffelig geheel, erg leuke foto en leuk om deze te scrappen, mooi gedaan!

Cora Hoekstra said...

wat een poeslieve foto, en gaan ze samen op muizenjacht?

Mooi de layout met het transparant van Hambly?

Cora Hoekstra said...

Stom ik moet ook goed lezen van Fancy Pants natuurlijk.

Nancy Feer said...

Geweldig, wat een mooie LO is dat geworden zeg!

Anonymous said...

Wat een geweldig lootje! Superfoto!

Tamara said...

hij is echt hartstikke leuk geworden lenet.. heerlijke foto's en leuk zo de transparant verwerkt.. xx Tamara

Ilonka said...

Hoi Lenet een hele gave LO en wat lief zijn ze zo!!! En toppie dat ze zo lief voor elkaar zorgen!

Groetjes ilonka

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

hihihi ik was er eigenlijk naar op zoek ,want ik dacht wel dat die moest komen en hij is schitterend geworden !! Prachtige en lieve lo ,ze zijn om op te eten !

xxx Ingrid