Free diecutting files

Wednesday 2 December 2009

Bloom

Een LO!! Ja wel hier is er weer eens een. ik had deze een tijdje terug gemaakt voor een secret scraplift op scrap your memories. Ik was er alleen niet tevreden over en had hem gedeeltelijk weer gesloopt.
Nu heb ik de foto een dubbele mat gegeven , wat stickels op de brads in de bloemen gedaan en nog wat kleine dingetjes en vind ik hem beter, vandaar dat ik hem nu wel op mijn blog plaats.
Sinds ik kaarten ben gaan maken heb ik eigenlijk bijna geen LO meer gemaakt, Maar ik denk dat daar binnenkort toch ook wel verandering in gaat komen.
Vandaag nog het kaartje voor get sketchy gemaakt maar het was te donker om een foto te maken dus die komt morgen.


Als je mijn layout beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

9 comments:

Hetty said...

Wat een leuke l.o. zo met die bloemetjes. Op mijn blog heb ik een l.o. staan die ik heb gemaakt met de blog candy die ik bij jou heb gewonnen

gr hetty

Annelies said...

Prachtige LO van een prachtige meid!

Ann said...

wat een leuk lootje heb je gemaakt Lenet ik betrap mezelf erop dat ik het moment alleen maar kaartjes maak en geen lootjes moet ik toch weer gaan doen als ik dit zo zien

Dora said...

Wat een leuke lo, mooi die bloemenrij en ben zo blij weer een lo te zien van je!!

Cora Hoekstra said...

Eeen prachtige layout Lenet, jullie lijken op elkaar.

Sandra1968 said...

Een hele mooie LO! En ook een erg leuke foto :-)

Kitty said...

hij (eeehhh, zij) is geweldig!

Alexandra said...

Prachtige layout Lenet, ook zo vrolijk met al die bloemen.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

Prachtige lo lenet en je kan het nog altijd hoor !