Free diecutting files

Monday 18 January 2010

Wieieieie hoeoeoeoeoeoe DT!!!

JAAA wat geweldig!! Ik ben samen met Martine ( madeliefjuh) uit gekozen om het DT team van Dolls and Decorations te versterken. Ik vind dit helemaal geweldig. Ook omdat ik de meiden wel een beetje ken Dora ,Nicky en Angela van het Dolls forum en het SYM forum en Martine van Jaren terug al op het Pien forum.. OOk ik vind het zo leuk.. Ben heel benieuwd wat Annemiek
allemaal voor ons gaat verzinnen. Ik heb er in ieder geval zin in!

Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

26 comments:

m@deliefjuh said...

oehoe!!! ja ik heb er ook zo zin in. wil je net ff feliciteren.. maar je hebt er al een blogje over geschreven.. hahaha dat wou ik zo ook nog ffies gaan doen! gaaf he! en ik zei van de week nog tegen henk. ik zou het leuk vinden als lenet wint. want die ken ik nog van pien.. hah nu zijn we het samen!!! wat willen we nog meer. ja en dora ken ik van bloggen... maar de rest nog niet... maar daar komt vast snel verandering in!

groetjes

Manon said...

Gefeliciteerd meid!!!

Kitty said...

Hartstikke leuk voor je Lenet, gefeliciteerd!

Sandra1968 said...

Van harte gefeliciteerd! :-)

Rieni said...

gefeliciteerd!!!!

natacha said...

super zeg hartelijk gefeliciteerd meid

Dora said...

Gefeliciteerd, zo leuk!

Ria said...

Wat hebben ze weer een goede keus gemaakt, jullie alletwee van harte gefeliciteerd, heel veel succes.

groetjes Ria S.

*Ellen* said...

gefeliciteerd met je dt schap

Tamara said...

ook hier nog een gefeliciteerd lenet!! wat hartstikke leuk, veel plezier!! xx Tamara

Ilonka said...

hoi Lenet , wat geweldig zeg! en harstikke verdient want je maakt altijd prachtige creaties. heel veel plezier en ook suc6 met je creaties . Ik blijf ernaar uit kijken.

gr Ilonka

Else said...

Hoi Lenet,
Gefeliciteerd! Je hebt het ook verdiend hoor, je maakt hele mooie kaarten!
groetjes Else

Annelies said...

Gefeliciteerd!!

Hetty said...

Van harte gefeliciteerd

gr hetty

Charlotte said...

Woohooooooooooooooo gefeliciteerd Lenet! :)

Maudy said...

helemaal super! had je al via de foon gefeliciteerd maar nu ook nog even via het forum. Van harte en heel veel plezier

Esther said...

Wat leuk Lenet, gefeliciteerd!!

Tamara said...

Gefeliciteerd, wat een geweldige keuze. Leuk ook dat je samen met Martine bent.

Irene said...

Gefeliciteerd!

Unknown said...

gefeliciteerd lenet, echt super leuk!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

WOW gefeliciteerd meis , ben blij voor je en je hebt het dik en dubbel verdient je maakt prachtige dingen !

Anonymous said...

He Lenet, gefeliciteerd!!

Groetjes Annemarie

Anneke Wijers said...

Wat een geweldig nieuws zeg!
Je hebt het verdiend; gefeliciteerd!!!
En nou nóg meer mooie dingen maken.

Silvia said...

Lenet, geweldig. Gefeliciteerd!

gr. Silvia

Sandra said...

van harte en ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat maken!

Groetjes Sandra (Tuk20ker)

Alexandra said...

Geweldig nieuws, had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd, je hebt het zeer verdiend,van harte gefeliciteerd.