Free diecutting files

Friday 19 February 2010

Nieuwe look

Een nieuwe look. Ik wilde wel even wat anders..Ik denk dat de winter nu wel voorbij is .Wat ik eigenlijk wel jammer vind want het was wel een echte winter en vond het best leuk met al die sneeuw en ijs .We hebben zelfs hiernaast op de haven geschaatst ,dat was voor het laatst in 1995!
De winkels liggen al weer vol met paas decoraties en ik heb zelfs weer eens zin om straks paasversiering in huis te halen en een tak neer te zetten. Ik ben al druk aan het brainen voor paas decoraties om zelf te maken. zo wil ik een stle cones maken met eitjes.
Ik heb wel weer zin in de lente vandaar een lichtere achtergrond.
Ik weet alleen nog niet wat ik er zelf van vind eigenlijk...
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

8 comments:

Dora said...

Het ziet er lekker fris uit zo, ik moet ook weer eens iets nieuws doen.
Fijn weekend!

Alexandra said...

Hoi Lenet, je kaart is vandaag binnen gekomen hoor, hij is heel mooi.
Je blog ziet er ook goed uit. Succes met brainstormen voor pasen.

Ann said...

vind het echt prachtig zo je blog lekker vrolijk. Ga me ook eens buigen over de paasdecoraties,cones zijn idd leuk.

Ilonka said...

ziet er leuk uit Lenet!
xxx ilonk

Ria said...

Hoi, hoe doe je dat toch steeds zo'n mooie achtergrond?

groetjes Ria S.

Anonymous said...

Lenet het ziet er mooi uit
met de roosjes lekker vrolijk
groetjes Lida

Kitty said...

Mooie achtergrond, en het geheel is zo een stuk rustiger. Vanochtend was het hier trouwens wel weer wit hoor. Hopelijk voor het laatst,vind ik dan he.. ;D

Anonymous said...

Je blog ziet er heel mooi uit zo. Heerlijk romantisch.

Groetjes, Marga