Free diecutting files

Saturday 11 September 2010

WMSC #14 ..Operation petticoat..

Vorige week vielen de nieuwste stempels van Waltzingmouse op de deurmat en oooooo wat zijn ze leuk!!
Ik ben helemaal niet van de kaarten met  stempelafdrukjes inkleuren, ik zie er prachtige tijdens het bloghoppen maar als ik ze gebruik slaat het gewoon helemaal nergens op.
Ik heb voor mijn kaart halfpint hero's gebruikt , eigenlijk een jongens stempel setje maar ik wilde lekker eigenwijs zijn en heb er een meisjeskaart voor de challenge voor # 14 mee gemaakt.
Vanaf morgen kun je de stempels bestellen. Ik vind ze echt een aanrader, voor meer voorbeelden kun je op de challengblog kijken ( doe meteen maar gezellig mee) of op de blog van Waltzing mouse en de DT leden.

*** Voor die gene die het niet weten...operation petticoat was een serie over een roze onderzeeer***

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot. Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

15 comments:

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Super leuk deze kaart!! Oh, jij hebt ze al, de sets!! Geweldig!!! Ik heb al zo veel mooie sneaks gezien de laatste dagen, ik denk dat die met die boompjes mijn favoriet is, die moet ik echt hebben!! Mijn vorige bestelling is nog niet binnen, maar denk alweer over de volgende, ha ha!! Ben heel benieuwd morgen hoe ze er uit zien! Super, deze kaart met de afbeelding, kan erg leuk voor een meisje, leuk gemaakt! Inderdaad eens een keer met een afbeelding en deze is mooi gelukt!! Wordt een meisje ergens heel blij van!

Liefs en fijn weekend
Wendy

Boukje said...

Lief kaartje geworden, mooie uitwerking van de sketch!
Groetjes Boukje.

Alexandra said...

ik dacht al, wat zie ik nu, een ingekleurde stempel, haha.
Maar het is wel een leuke kaart geworden.

Anneke klerks said...

wat maak jij prachtige kaarten, helemaal mijn stijl, ik ga je zeker volgen
fijn weekend
anneke

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Hetty said...

Wat een super gaaf kaartje

gr hetty

Elly said...

Hoi Lenet,

Dit is ook weer zo'n schattig kaartje. jij hebt ook zo'n leuke eigen stijl.
Nou ik heb de WM stempels binnen gekregen hoor, ik had labels 1, 4,5 en 10 besteld. En wat zijn die gaaaaaaffffffff. Ik ben er super blij mee. Nog even een kaartje afmaken waar ik al aan bezig was, en dan ga ik er lekker mee aan de slag hoor!!
Ben weer zo blij als een kind hihihi.
groetjes, Elly

Riet said...

Prachtige kaart Lenet,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Jetty said...

wat istie leuk Lenet.

Julia Aston said...

I just love how you made this a girly submarine! how fun is this in pink Lenet!!

Sudha said...

Wow,Beautiful work dear.

Mona Pendleton said...

Oh my gosh Lenet! This is the most precious card! Looooove the pink submarine :)

Lavender Rose said...

Great card, the sub looks lovely in pink.

Ann said...

En ook een film met Gary Grant ? In ieder geval schitterende kaart en een schitterende berichttitel !

groetjes
ann

Alice said...

this is so sweet! the pink sub is fabulous!