Free diecutting files

Saturday 12 February 2011

With all our love

 
En kaar voor al weer de nieuwe Sketchchallenge van Waltzing mouse. Ik blijf die sketchen ontzettend leuk vinden om te maken. Gelukkig mag ik dat ook nog heel lang blijven doen. Het zijn altijd basis sketches waar je zelf nog een hoop bij kunt denken.
Dit is tevens mijn eerste DTkaart voor Riddersholm. Het papier is echt geweldig en de vintage label is er ook van.  , helaas nog niet in Nederland te koop maar het goede nieuws is dat , dat binnenkort gaat veranderen. Ik heb een paar oproepjes gedaan en daar is geweldig op gereageerd. Connie is in druk overleg met een Paar nederlandse winkels. Zodra ik zeker weet welke het papier gaan verkopen laat ik het zeker weten.
Verder is het hier en zooitje rot weer . heerlijk weer om aan de knutsel te gaan ..waltzing mouse heeft weer een mooie nieuwe sketch voor jullie en inspiratie genoeg erbij van de andere DT leden. Check it out zou ik zeggen.
De stempels zijn van waltzing mouse en de ivoor kleurige pin  staat op mijn koopjes pagina.
Fijne dag allemaal!!

Photobucket

21 comments:

Lia said...

Prachtige kaart heb je weer gemaakt, supermooi,

groetjes Lia

Marjanne said...

Ontzettend mooi weer Lenet!

Martha said...

Het is weer een schitterende kaart geworden Lenet!

liszha said...

Zo hé! Echt supermooi!

Erica ♥ said...

En ook deze ziet er weer super uit ! Fijn weekend. Grtjs, Erica

Andrea said...

Hoi Lenet,
wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en wat een mooie bloem heb je gebruikt
groetjes andrea

Marjan said...

Prachtkaart, dat label is inderdaad erg leuk!

Groetjes, Marjan

Jetty said...

prachtig kaartje.

Sasha said...

Beautiful! As always! x

Sharon Wheet said...

I love your card! And you're right! That paper gives your card a vintage look. Thanks for sharing your work with us!

Dora said...

Amen, wat mooi meid!
En ik vind dit papier super!

Julia Aston said...

Your flowers and ribbons always look so lovely Lenet! The colors and papers on this are beautiful!

Clare said...

Gorgeous card! Where did you get the pretty flower from?

Jen Cuthbertson said...

i adore your card and the colors you chose are so soft and beautiful! Great job!

Els said...

Dit is weer een prachtig kaartje geworden.
Groetjes Els

Anneke said...

wat heb je weer eensuper mooie en elegante kaart gemaakt.
mooie details ook

Brenda said...

Wat een mooi kaartje weer! Weet je wat ik zo knap van jou vind, dat alles wat je maakt, zo je eigen stijl is. Je herkent jou projecten in 1 oogopslag zonder dat het er ook hetzelfde eruit ziet. Zo knap!
Groetjes, Brenda

Jette / ma11edina said...

Hi Lenet! Such a wonderful and beautiful card, love all of it :))
And welcome as a team member of Riddersholm, we all love to craft with her paper ;))

OriBella said...

This is so beautiful card:)))Piękna kartka:)

Sharon said...

Absolutely stunning! :D

Kristin said...

This is so beautiful! You make vey beautiful shabby things. Thanks for your sweet comments at my blog!