Free diecutting files

Tuesday 15 November 2016

Hark I hear the angels calling , A christmas wish.

Nog net op het nippertje kreeg nog inspiratie voor deze kaart. Hij is voor de Challenge # 337 op de City Crafter Challenge Blog . Deze week is het Ebony and Ivory. je moet iets met muziek in je project verwerken. Ik heb dus de muziek noten en een liedje gebruikt. En zo ook weer een kerstkaart klaar.
het gebruikte Papier komt allemaal uit de etsy shop Iralamija 
Ja ik ben nog steeds gek van Beatrice haar designs wordt er altijd weer happy van als ik door mijn stapel heen ga....een probleem ...ik krijg vaak zoveel inspiratie dat ik niet meer weet wat ik moet doen.
Nou ja .Ik ga gauw mijn kaart inleveren voor mr linkie gespolen is.
Volgende kaart is al bijna klaar dus misschien tot de volgende post.
Photobucket

4 comments:

*Beatriz Jennings* said...

omg!!! this is so beautiful! love the idea of the gingerbread man !!! thanks for sharing :)

Ankie vd Polder said...

Wat een gave kaart. Heel mooi gedaan. Groetjes, Ankie

Stella said...

Herkenbaar; door je spulletjes heen gaan en vervolgens te veel ideeën :) Maar dit kaartje is supermooi. Hartstikke leuk dat je weer meedoet bij CCCB. Dank je wel!

Marina said...

Delightful card with lovely layering. Thanks for joining in at City Crafter.