Free diecutting files

Sunday 16 September 2018

Baby girl



 Vrienden van ons krijgen hun tweede kindje , een meisje, dus dat bracht me meteen in de mood om een baby kaartje te maken
Ik wil ook weer wat meer met challenge blogs meegaan doen en vond  bij mijn zoektocht naar leuke challenges  de challenge van 2Sisters on the blog  : maak een babykaartje. twee vliegen in een klap dus.
Voor dit kaartje heb ik de Vintage Baby lijn van Maja Design gebruikt.
Als basis heb ik Flowers for mum gebruikt. 
Het plaatje van de baby heb ik met een oval nestabilitie uitgestansd uit het vel It’s a Girl en er een randje om gehaakt. Uit het zelfde vel  heb ik ook twee hoeken geknipt en gebruikt op de voorkant en aan de binnenkant van de kaart.

De tag , het plaatje met Baby Girl tekst en de zegel met It's a girl  komen van het diecuts vel en het Journaling kaartje van het vel journaling cards pink.
De strip met de teddyberen heb ik van het vel First teddy bear.

Om het geheel wat extra's te geven heb ik nog wat stiksels met de naaimachien aan gebracht.

Strikje en knoopje erop en klaar. Wilde er nog wat bloemetjes op doen maar vond dat weer net teveel van het goede.
 



5 comments:

bolletjelucky.blogspot.com said...

Oh WAUW wat is dit mooi Lenet. Dat omhaakte plaatje en de stiksels zag ik al meteen maar toen ik verder las en scrollde kwam ik bij de binnenkant en weer wauw. Ik ben er helemaal weg van, een beauty vind ik het. Dit is geen kaart maar een creatie...
Lieve groetjes Miranda

janfien said...

Wat een ongelofelijk lief kaartje is dot geworden. Ik ben ook helemaal over naar Maja Design. Mooi gevoelig papier heb je deze keer gekozen.

Nicolette said...

Wat een schitterende babykaart. Het papier van Maja is ook zo mooi.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Caroline said...

O wow, wat een schitterende kaart! Echt handwerk he met al de stiksel, dat maakt het ook zo mooi! Het papier is natuurlijk ook prachitg!
Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel1
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Maudy said...

Oh hij is wel heel erg leuk en lekker zoetsappig, ik hou daar wel van.