Free diecutting files

Sunday 3 March 2019

Christmas,


En weer een kerstkaart klaar  dat is nummer 3  nog 3 tegaan voor eind maart en dan heb ik de boel bij gewerkt. 
Ik stapte later in bij de kerstkaarten challenge van Tiets op facebook dus moet even aan poten om bij te komen.  Nou is dat niet zo moeilijk met dit super mooie kerst papier van stamperia.
Het gaat bijna vanzelf binnenkort dus meer kaartjes met dit paper.

And another christmas card done for the christmascard challenge of Tiets on facebook. 
I joined the challenge later zo I need to step up to get my 6 cards done by the end of march. 
Wich is not so difficult with these gorgeous christmas papers from stamperia. 
More cards with these papers will follow soon .




4 comments:

Angela said...

Schitterende kaart weer Lenet..... leuk dat stikselrandje!

Cinderella said...

Hoi Lenet,

Wat een prachtige kerstkaart .
Ik ben tegenwoordig helemaal weg van Stamperia ook het rijstpapier en natuurlijk Maja design hihi
Moet zelf ook ff aan de slag met Kerstkaarten maar ook nog een beetje carnaval vieren maar bij mijn is het meer kijken naar optochtjes dan uit mijn dak gaan zoals sommigen zo goed kunnen vooral met deze dagen .
Een fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

JOKE said...

Mooie kaart hoor maar ook hele mooie andere dingen en doosjes!!! Ik heb even uitgebreid gekeken bij je...
Liefs Joke

Kaartenkraam said...

Schitterend dat papier van Stamperia, ik ben ook groot fan! Je hebt er een prachtige kerstkaart mee gemaakt.

groetjes van Ank