Free diecutting files

Monday 14 February 2011

Klosjes/ Spoolchallenge!!

Omdat er een ware klosjes rage is wilde ik er iets leuks mee doen. Omdat ik zelf challenges erg leuk vind dacht ik dat een klosjes challenge wel wat zal zijn.
Bij deze dus een klosjes challenge met een echte sponser en dat is niemand minder dan degene die mij aan de klosjes heeft gebracht .

Super toch?  Maxine heeft een hele gave shop Maxines Melanges en ik koop daar o.a mijn spoolkit..daar kun je 12 klosjes uit halen in verschillende maten. Ze heeft ook geweldige project kits waarvan ik er ook al gemaakt heb en nog heb liggen. Ze is een hele grote inspiratie bron voor mij

Okee wat is de bedoeling ..
Je maakt een klosje of klos..plaatst die op je blog en linkt hem hier heen met mr Linkie . Zorg wel dat je in je berichtje weer een link terug hebt naar de challenge post., dat is voor mij makkelijker bekijken.
Als je niet weet hoe je een klosje maakt .HIER staat een tutorial /werkbeschrijving.
Foto van de prijs die Maxine ter beschikking stelt plaats ik zogauw ik het binnen heb.
Je kunt meedoen tot en met 14 Maart 12 uur s'nachts.

En dit is de prijs die Maxine ter beschikking heeft gesteld. Is het niet gaaf!!

Because spools and bobbins are a hot item right now , I wanted to do something fun with it. Since I really like challenges, I thought that a spool challenge would be fun. I even have a real sponser and I can say a great one  Maxine from Maxines Melange!!! Is'nt that great? I love Maxine's and because of her I got into the spool altering.
This challenge is open for every contestant national and international , so join in and show us your spools.
Please remember to link back to my blog. Makes it easer for me to hopback and forward.
And if  you do not know how to make a spool HERE is a tutorial / job description.
The challenge is open till march 14th. 24.00 GMT+1

Hier is nog wat inspiratie
Here's some inspiration

hier kun je je inzending plaatsen:




Photobucket

39 comments:

Cora Hoekstra said...

Lenet wat een leuk idee !!! Misschien ga ik me er wel aan wagen...

Marjanne said...

Ik ga zeker meedoen!

Lin said...

Swooning here - these are gorgeous!!!

scrapsylz said...

Leuk Lenet, mijn inzending heb je alvast!!
Groetjes,
Sylvia

Ros said...

Wow! this sounds like a fun challenge ... Maxine has beautiful goods ... your spools are stunning ... not sure I could ever compete with yours ...

Clare said...

OOh fun idea, I'll have to find some time to play along!!

Martha said...

Wat een leuk idee zeg!!!

Scrappiness said...

wat superleuk zeg! Ik was al van plan om ze eens te maken, en nu heb ik helemaal een goede reden :)
Bedankt voor de leuke Challenge Lenet.

Dora said...

Ik ga ze zeker maken, maar denk niet dat ik de tijd voor een challenge heb nu, ik moet je zelfs nog mailen, maar wat een leuk initiatief!

Wendy said...

Leuk idee zeg misschien doe ik wel mee

Groetjes Wendy

Desirée-ScrapDees said...

voor de eerste keer doe ik aan zoiets mee, dus staat er al op hoor, leuk!

Unknown said...

Wat een leuk idee.
Veel succes.
Wie weet vind je mij nog wel eens terug in de lijst.
Wel ga ik je volgen want je hebt een erg leuk blog. Ik kijk al een tijd stilletjes mee.
Heb sinds kort een 2 de blog aan gemaakt voor scrappen en daar pas je wel goed tussen.
Groetjes Brigitte

Marjanne said...

Het staat er op Lenet!!

marian'ne m said...

Wat zijn ze leuk én origineel !!

Leuk dat je langskwam, ik kijk hier ook nog even rond, ziet er nu al zeer inspirerend uit !!

MM

Anonymous said...

Wow this is so beautiful! I'll try and make one when i have time but it won't look as good as yours!
Hugs xx
Pat

pojjo said...

hi, i have i question? is this challange open for everyone?
i live in sweden and dont know if i can join?
You have a stunning blog :D
Hugs JOhanna

Patricia said...

Oh wouw wat leuk zeg, ik heb er nog nooit 1 gemaakt, maar ik vind dit zo'n superleuk idee dat ik ook mee ga doen. Ook leuk om te zien wat alle andere dames ervan maken.
Je ziet me later terug!
Groetjes Patricia

Anette said...

Je klosjes veroveren blogland!! maar ze zijn dan ook superleuk om te maken.

Groetjes, Anette

Céline said...

Ik heb me ook gewaagd aan het klosjes maken dankzij jouw geweldige projecten. Heb mijn inzending erbij gezet!

Maeycke said...

wat zijn er al mooie inzendingen !!! echt helemaal super allemaal. Zelf ben ik ook bezig geweest, en zie dat ik nummer 13 ben :-) Ik hoop dat ik alles goed heb gedaan kwa plaatsen want ik doe dit ook maar voor het eerst dus ben nog een beetje een digibeet :-)
Liefs, Maeycke

Nicole said...

Hoi Lenet!!
Een super leuk idee en wat een leuke prijs! Ik ga eens kijken of ik het aandurf, een klosje maken!

Groetjes Nicole

Jeanet said...

Kheb nog nooit met een challenge mee gedaan , maar deze vond ik zo leuk...dus hup aan de slag, hij staat erbij hoor ! En wat een verschillende allemaal zeg, heeeeel erg leuk ! Succes allemaal !
Groetjes Jeanet

Lou said...

Your blog and work are just beautiful! So glad I found you via the Challenge at Maxine's.... Hope to have a go...:)
Lou

gerrie said...

hallo Lenet ik zag deze week jou klosjes challenge en ben meteen aan de slag gegaan,erg leuk om te doen.
groetjes Gerrie.

Ellen said...

Wat een geweldige Challenge Lenet, dank je wel hier heb ik met zoveel plezier aan gewerkt en er volgen er vast nog wel meer maar die voor de challenge staat erop hoor.
Succes met je keuze want ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig !!
Gr, Ellen

De Creakeet van Peet said...

Lenet, meid ik ga je aanklagen voor het geven van een nieuwe verslaving..klosjes maken :-)! Wat is dat toch ontzettend leuk om te doen...bedankt voor de leuke challenge en dat je me aan het klosjes-virus hebt geholpen..liefs Peet

Hanneke said...

Wat een leuke Challenge. Heb nog nooit zoiets gemaakt, als ik tijd heb dan ga ik wel even wat knutselen. Lijkt me erg leuk om te maken.

Odetta said...

Heel hartelijk bedankt, Lenet voor de geweldig leuke uitdaging! En ik weet nu hoe je zelf een klosje kunt maken!
Groetjes, Odetta

Mima - marja said...

Wat een leuke uitdaging is dit, ben enthousiast begonnen. Maar het plaatsen op mijn eigen blog en daarna hier was minstens zo'n grote uitdaging. Beide lijken gelukt zover.

Brenda said...

Hoi Lenet,

Al een tijdje kijk ik naar al die mooie klosjes van jou en alle andere....
Vandaag was ik heerlijk een dagje vrij, en bedacht ik ga het gewoon eens proberen om de klosjes te maken! Op mijn blog vind je het resultaat. Vind het super dat je er een challenge van gemaakt heb! Ik waag dus graag een gokje!
Heel veel succes met de challenge!
Groetjes Brenda

Lourdes de Madrid said...

Me enamoraron las bobinas en cuanto las ví y no pude resistirme a hacer una, que converti en mini álbum!

I felt in love with the spools at first sight and i made a mini album with it.
Beautiful blog!

Regards from Spain
Saludos desde España

Lourdes

ghanya said...

Ik heb me er ook aan gewaagd. En een uitdaging was het zeker!!

Makkie said...

Wat een geweldig leuk idee zeg! Heel origineel.
Hartelijks,
Makkie

Sanny de la Bretoniere said...

Jouw projecten zijn te gek! Ik heb mij voor het eerst gewaagd aan een challenge en mijn inzending ingestuurd! Kurk spooltjes!

Valerie said...

Ik ga zeker meedoen!

groetjes,
Valerie

Anita said...

Lenet,wat een leuke Challenge!
Ik heb me er ook aan gewaagd en net mijn klosje geplaatst.
Nou ja zeg maar KLOS :-) Ik heb namenlijk gebruik gemaakt van een wc rol, Hi Hi.
Nou,ik vond het in ieder geval leuk om er eentje te maken.

Succes met je blog!
Groetjes Anita

Paulien van den Bosch said...

wat een ontzettende leuke challenge!!!!

Tynke said...

Was al druk bezig, maar was bang dat ik het niet meer ging redden.. Zie dat ik nog tot 12 uur vanavond heb! Dan gaan we nog weer even verder, hopelijk krijg je mijn inzending dan vanavond nog...

Scrapbooking en Kaarten in de Meyerij said...

wauwwwwwww pfff nog ff meedoen op de laatste paar minuten haha

hoop dat jullie het leuk vinden

groetjes uit enschede
liefs petra
XOXO