Free diecutting files

Sunday 28 August 2011

You,ve been on my mind

Ik ben gisteren heel druk geweest met nieuwe spulletjes in de winkel te zetten , kon het niet laten om toch nog even een kaart te maken.
Een kaartje voor de shabby tea room met de sketch van Mojo Monday.
De roos heb ik gemaakt met kreukel lint, ik heb het eerst gekeukelt en toen aan de onderkant aan een draadje getrokken zodat het ging rimpelen, daarna heb ik het in een spiraal op een rondje van dubbelzijdig plakplastic  geplakt. je kunt er ook de glubers van fancypants voor gebruiken maar die vind ik nogal prijzig en zo kan het ook.
Brad in het midden en klaar , ik vind het wel grappig zo. Ik denk dat jullie het nog wel vaker tegen zullen komen hier. Ik zal ook vellen dubbel zijdig plakplastic  voor in mijn winkeltje bestellen om rondjes uit te stanzen. het is ook ideaal om glitter vormpjes te maken of van die bloemen van een opgerold lint of strookje stof.
het papier dat ik gebruikt heb is van MME en de stempel van Papertrey ink.
Fijne zondag

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

23 comments:

Tamara said...

Mooi hoor Lenet
en bedankt voor de heldere uitleg over de bloem, dat ga ik zeker een keer proberen :-)
Fijne zondag
xx Tamara

Willy's creations said...

Is weer een hele mooie!

Groetjes,Willy

Sanne said...

Wat een toppertje! Ik vind hem weer erg schattig! Ik hou van je stijl!

Liefs Sanne

Mandy's Magnolia cards said...

prachtig gedaan Lenet
& wat is die bloem mooi geworden
groetjes, Mandy

Marijke said...

Mooie kaart weer en wat een goede tip dat dubbelzijdig tape.Heel handig lees ik. Groetjes Marijke.

Jetty said...

die is prachtig.

Katrin said...

Какая красотища! Такая нежная и воздушная!!!

jolande said...

Heerlijk om naar te kijken en heerlijk dat je het zo goed uitlegt. En het eindresultaat is prachtig.
Jolande

Martine said...

mooi kaartje!
en leuk al je spulletjes in je winkel.
Vooral al die bloemetjes!

Groetjes Martine.

corryskaart said...

hoi lenet
wat een mooie kaart zo met die zachte maar toch romantische kleuren en nog zo pracht van een bloem,geweldig allemaal
groetjes van corry

Rieni said...

hij is weer mooi Lenet, en die bloem is ook prachtig geweorden, ik hoop dat ik het idee kan onthouden

liszha said...

Wat mooi weer, mooie kleuren, mooie afstekende bloem, mooie alles!
Ik heb geen spambox. Nog nooit van gehoord!

Debbie said...

Gor-jus, Lenet! I simply adore your soft and shabby design style ... {swoon}!!! Thanks for sharing your talents weekly with us all in the Tea Room :)

Els said...

Heel mooi Lenet en bedankt voor je tip.
Groetjes Els

Riet said...

Schitterende kaart weer Lenet,meis hoe kom je erop elke keer.
Echt super.

Liefs Riet.

Galiya said...

Good afternoon! Your works have subdued me! They became for me the sample of perfection to whom I aspire! Thanks you!

LottesCards said...

Ik kwam op je blog, omdat ik op zoek was naar een patroon voor een kaart met Merci, inmiddels ben ik al een uur op je blog aan het rond-neuzen... je tutorials, berichten en winkeltje... allemaal geweldig.
Ik ben dus maar snel volger geworden. Deze kaart vind ik ook erg mooi, de bloem is helemaal super, echt een eyecatcher.
Je zal vast voor veel inspiratie zorgen! Alvast bedankt, voor wat ik tot nu toe heb gezien en wat mij inspireert.
Liefs Lotte

Ria said...

een super mooie bloem bedankt voor de uitleg!!!!
mooi kaartje is het geheel geworden !!!

lieve groetjes Ria S.

Maia said...

Wat een leuk idee om die bloem zo te maken! Bedankt nog voor je reaktie op mijn blog!
Wat ben jij toch een bezig bijtje zeg!
Elke keer weer iets nieuws en allemaal even prachtig!
Fijne week,
Groetjes Maia

Anneke said...

wow, Schitterend en prachtig die bloem.
wat een goed en leuk idee van je.

Kitty said...

Die bloem springt er wel uit zeg, prachtig!

Brendaxx said...

Wat een heerlijk zoete en prachtige kaart!!

chantal en sygrid said...

schitterende kaart lenet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid