Free diecutting files

Sunday 27 November 2011

Thankful for you

Ik heb het papier van Graphic 45 weer eens te voorschijn gehaald, Ik blijf het prachtig vinden.
Op het frame onder de vlinder ( die jein mijn shoppie kunt vinden)   zie je een rozen ornamentje .
Ik kreeg laatst van Jane van Jane Creatief  sileconepasta om malletjes te maken..wat een super spul , ik heb meteen nog maar wat besteld . Ik heb heb witte creal klei gebruikt dat heb ik bij Your Zoap gekocht.

Deze vormpjes heb ik gemaakt met de 100gram pasta. Je krijgt twee bakjes een met groen en een met witte pasta, deze moet je door elkaar mengen en dan kun je je malletje maken. uitgebreide werkbeschrijving krijg je erbij.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

12 comments:

Jane Hermsen said...

Hoi Lenet, wat leuk! En ook het gebruik van de witte klei is super!

groetjes Jane

Maia said...

Prachtig dit kaartje met je zelf gemaakte ornamentjes, ik vind ze super mooi!
hier klettert de regen op dak, echt knutselweer dus, nog een fijne zondag.
Groetjes Maia

Unknown said...

wat een mooie kaart weer Lenet en dat rozen ornamentje is prachtig.
Ik ben ook gek op Grapic 45, zo mooi papier he?
Jouw kaartjes zijn altijd erg stijlvol en prachtig bewerkt!
xox
linn

Frankie Stein said...

amazing card!very gentle^^

Ann said...

prachtige kaart Lenet maar whats new

Riet said...

Wat een schitterende kaart,prachtig papier en details.
Zo mooie kleuren combinatie.

Liefs Riet.

Marjanne said...

mooie kaart, en die malletjes...geweldig!

Brendaxx said...

Mooi weer Lenet!!

Miranda Mols Stampin Utopia said...

Prachtige kleurtjes

Martha said...

Hoi hoi Lenet,
wat gaaf deze techniek,
je kaartje vind ik echt weer mooi!
Groetjes van Daatje

Dora said...

Wat een plaatje weer!

Karen said...

Beautiful card. I love these moulds. What a fabulous idea. xx