Free diecutting files

Friday 18 May 2018

Hello

Heel toevallig kwam ik bij de challenge op de blog van HobbyVision .
ik had meteen ideen bij de sketch en besloot dus om maar mee te gaan doen.
Dit is de sketch 
En dit is mijn uitwerking  van de sketch,

Ik heb allemaal restjes papier gebruikt in het kader van maak het op, zeg maar. 
Dus weer een projectje voor mijn eigen  left over challenge ook.

Leuk dat je even langs kwam..Als je een berichtje achterlaat kom ik ook even bij jou om je werk bewonderen. 

4 comments:

Margot said...

Wauw! Wat een beauty!

Brendaxx said...

Echt een prachtige kaart Lenet! En dat gewoon van restjes! Love it!!
Ik wens jou een fijn weekend,
groetjes, Brenda

Aartje said...

Wow wat een gave manier van restjes opmaken heb jij. Top kaart Lenet.
Groeten, Aarrje

Maudy said...

Dat is weer een echt Lenet kaartje en wederom helemaal leuk!