Free diecutting files

Thursday 20 September 2018

Dream

Ik heb van die werkstukjes die ik ooit lang geleden gemaakt heb en nu eigenlijk een beetje in de weg liggen of gewoon niet zo mooi meer zijn doordat ze altijd ergens gehangen of gestaan hebben en rijpzijn voor de prullenbak. Vaak zitten er op deze werkstukken dan best nog mooie embellies zoals kantjes knoopjes bloemen , swirls noem maar op . Soms zijn ze niet meer te koop en ik vind het gewoon zonde om dit soort dingen weg te gooien.
Dus ik sloop ze eraf en gebruikze weer voor iets nieuws. Zo ook de bloem knoopje lintje kantje parelswirl en de ivoorkleurige bookplate ( hoe noem je het ook al?). Het enige nieuwe op dit label zijn de gouden "zonnetjes" gemaakt met goud cardstock en emboss-stans van TimHoltz. zelfs de pasis van de tag is gemaakt van restjes papier van Iralamija etsyshop.
 Hiermee heb ik dan twee vliegen in een klap.
Mijn eigen Left overchallenge ( maak je restjes op) en ik  heb deze tage gemaakt voor de Vintage and More challenge, een challengegroep op facebook gemaakt..  
 Nou ben ik eigenlijk niet zo'n facebooker, zet er ook zo min mogelijk op , en kijk er ook niet veel, Het is dat je eigenlijk bijna niet zonder kan tegenwoordig omdat alles naar facebook verhuisd of is verhuisd.
Ik vind het  gewoon jammer dat het bloggen steeds minder word en vond de interactie op de forums toch gezelliger en een stuk overzichtelijker.
Ach het zal zn redenen ook wel hebben denk ik?
Ondertussen doe ik gewoon gezellig mee met de challenge en ga nu verder opzoek naar nog een leuke waar ik met mijn shabbychic-stijl uitleven kan.




4 comments:

Cobie said...

Ik zag je Tag al bij Vintage and More, het is een prachtige creatie.
Groetjes Cobie

Brendaxx said...

Een plaatje, zoals altijd!

Maudy said...

van restjes en toch weer zo een mooi plaatje er van maken... Geweldig

sanpiseth40 said...

Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
ดูหนังออนไลน์