Free diecutting files

Sunday 15 May 2022

cherish

Hier een layout die ik al een tijdje terug gemaakt heb, maar nog niet op mijn blog gezet heb. 
Ik vind rozetten gewoon heel leuk en je kunt er zoveel mee doen. Ik besloot dus om er eens een lauout mee te maken, en dat werd deze dus . In plaats van veel bloemen heb ik nu eens rozetten gebruikt . Deze heb ik gemaakt met de rozetten stanzen van Tim Holtz.
 
 
Hier onder een paar close ups  van de rozetten.


Het papier wat ik gebruikt heb is de Denim and Girl collectie van Maja Design. toch zeker wel een van mijn favoriete lijnen.

Bedankt voor je bezoekje, ik hoop dat ik je met deze layout wat inspiratie heb kunnen geven. 

Als je een berichtje achterlaat kan ik ook bij jou op je blog komen kijken.

2 comments:

Wilma said...

Prachtige lay-out Lenet! En wat 'n leuk idee om eens rozetten te gebruiken i.p.v. bloemen. Je hebt er een erg mooi geheel van gemaakt! Mooi DP ook, van Maja. Dit is inderdaad 'cherish.'
Nog een mooie dag vandaag.
GROET, Wilma

Marjolijn van Elsberg said...

Prachtige lay out!!!! Werkelijk, ik maak ze niet meer, scrap voortaan in mijn planner. Wat leuk dat je ook weer gaat bloggen, ik ga het volgen.

Groetjes,
Marjolijn.