Free diecutting files

Tuesday 10 November 2020

Believe

 
Hello,
This time I have this layout for you, one I made it a little while ago but didn't post it on my blog yet.
I made this one with the wonderful  collection of MajaDesign called Far Away.
I really love this collection , is so soft and shabby.
 


I did  a lot of fuzzy cutting as you can see on this close up ,and finally used some old pearly swirls. I had laying around for ages.

 

Thank you for visiting , Stay Safe and  hope to see you back.

If you leave a , comment I will come over to pay a visit your blog.
 
 
 
 

 

6 comments:

Cinderella said...

Hoi Lenet ,

Wauw prachtige lo vindt het altijd super mooi maar zelf ben ik er niet zo goed in het wordt altijd rommelig bij me en dan niet alleen in de ruimte waar ik bezig ben hihi
Liefs & Creatiefs
Cinderella
Xx

Kaartenkraam said...

Het ziet er weer prachtig uit en zo helemaal jouw stijl. Mooi die parelswirls!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com said...

Oh wauw wat een beauty Lenet. Ik zit met mijn neus tegen het scherm om maar niets te missen. Mooie die uitgeknipte en opgewerkte bloemen. Die tekst links bovenaan is ook prachtig. Genieten dit..
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg said...

Super mooi Lenen, prachtig papier en zo vertederend.

Kaartenkraam said...

Deze had ik zomaar gemist! Ik vind hem beeldschoon, lekker zacht en romantisch van sfeer, heel dromerig!

groetjes van Ank

Kaartenkraam said...

Dit heb je weer prachtig gedaan. Inderdaad heel mooi papier. De uitgeknipte rozen heb je heel mooi gerangschikt. Samen met de parels en de tekst en de andere versiering is het een prachtig geheel.

groetjes van Ank