Free diecutting files

Saturday 25 July 2009

kopje thee?

Eindelijk mocht ik mijn "theekopje " op gaan halen bij het Coffy huys. Een koffie en thee winkel hier in de stad. Hij stond daar in de winkel vol met allemaal leuke thee eieren . Ik ben gek op rood met witte stippen en zo'n grote theekop wilde ik al heel lang hebben, dus werd op slag verliefd toen ik deze zag. Ik moest natuurlijk wel wachten tot alle thee-eieren verkocht waren, Toen ik van de week in de winkel kwam had ze hem al voor me klaar staan. Ze wilde me net gaan bellen . Dat voelde ik vast aan mijn thee water.
Dat was dus het verhaal van het theekopje en een Lay out kon natuurlijk niet uit blijven.
Ik heb hem gemaakt met de juli sketch van 144 van Altered Pencil Lines
Het papier is van imaginisce twitterpated. Ik vond het wel een uitdaging om met dit papier voor mijzelf een LO te maken. Ik vind het eigenlijk meer papier voor kleine kinderen en had het ook gekocht voor peuterfoto's van de kids. Ik vind zelf dat het toch wel aardig gelukt is om er een volwassen LO mee te maken. De randen van het groene papier zijn geponst met een borderpons van Martha Stewart.
Het lintje is van Tilda, de letters Chipboard thickers darling white. En de bloemen van Prima.
O en als je het beter wilt bekijken gewoon op de foto klikken en dan wordt hij groter.

Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

14 comments:

Ann said...

wat een kop Lenet enig gewoon. En dan nog zo'n leuke lootje ervan gemaakt ook, wat past het papier er goed bij

Gemma said...

just your cup of tea!

(staat ook vast leuk als hoedje ;-P)

Alexandra said...

Wat een geweldige foto, de layout is ook prachtig. En wat aardig van de winkel dat je het kopje over mocht nemen. Veel plezier ermee.
Groetjes

Ingrid said...

Wat een gave theekop zeg! Je lay-out is ook leuk.

Monique said...

WOW wat een kop! Maar ook een schitterende lo en dat papier is er perfect bij.

Groetjes Monique

Hanneke van der Linde said...

Jemig!! Wat een kop en schotel zeg, gaaf hoor!! Je Lo isook helemaal leuk geworden zo!

xoxo

Anonymous said...

Wat een gave theekop!!
Hoef je tijdens het scrappen niet zo vaak heen en weer te lopen naar de waterkoker hahaha
Erg leuk lootje gemaakt, past helemaal!

Groetjes

Xandra

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

hahahaha dat is nog eens een kopje thee zeg , maar je lo mag er ook zijn , helemaal toppie . Schitterend papier zeg !

scrapdictive said...

En dan te bedenken dat mijn theekoppen al van een aardig formaat zijn... hahahahaha

Heel leuke LO, Lenet.

Ann said...

Schitterende layout ! Superleuk papier voor een superleuke foto!

groetjes
Ann

Nancy Feer said...

Gaaf Lenet! Superleuke LO, en eh......hoe lang doe je er over voor je m leeg hebt? hahahaha ( hoeveel past er in eigenljk?)

Groetjes Nancy

Boukje said...

Geweldig, zo'n grote kop! Mooie LO geworden, leuk ook hoe je het lintje hebt gedaan!
Groetjes Boukje.

Anonymous said...

Superleuke Lo heb je ervan gemaakt!!! En, jeetje, zo'n theekopje wil ik ook!!!!!!!!! Hoef ik niet meer zo vaak heen en weer te lopen.

natacha said...

super leuke lo
en wat een schitterende foto
groetjes natacha