Free diecutting files

Saturday 18 July 2009

Zomerkoninkje en kaartje thanks so much

Omdat ik ondertussen aardig wat restjes heb liggen, heb ik besloten om vanaf nu elke keer als ik een LO maak, met de restjes van het gebruikte papier meteen ook minimaal een kaartje te maken.
Dit keer een lay out en kaartje gemaakt voor de challenge en kaarten challenge op het forum van creatief scrapwork.
Het papier dat ik gebruikt heb is van KI memories Bloom. Het gehaakte bloemetje is van fancypants en de blaadjes zijn van Prima. Het rode bloemenframe is een tagframe met festive candy embossingpoeder van blonde moments. Journalling kaartje is een stempel van Autumn Leaves.
De letters van de titel zijn heel toepasselijk gemaakt met het strawberry alfabet van quickutz.
De kleuren lijken wel flets op de foto maar ik kan het niet beter krijgen. ik ben in iedergeval weer heel blij met deze LO van die heerlijke grote rode aardbeien. Jummie.


Dit kaartje heb ik gemaakt met een frosted card blank van ShortCuts. Ik heb er de restjes van de LO hier boven voor gebruikt. Het oranje frame is een chipboard frame van maya road met ZING embossing poeder. Stempeltje is van daisybucket. De roze bolletjes heb ik gemaakt met een pearl maker van Waco.
Het scallop randje is met een Martha Steward pons gemaakt.


Bedankt voor het kijken..


11 comments:

Ann said...

erg leuk de kaart en je lootje van de aardbeien. Vind je blog trouwens erg mooi gemaakt.

Ilonka said...

whow Lenet dat is een prachtige Lo en ik zie ook een zelf gemaakte gehaakte bloem ik heb er zelf ook al een paar gehaakt. Erg leuk. En je kaartje is ook al zo leuk . Het zijn weer toppertjes.
Een fijn weekend

Groetjes Ilonka

Ann said...

Supermooie layout hoor! Heb nu eigenlijk wel zin in aardbeien haha ! Vind de groene bloemvorm ook super, ga ik onthouden voor een volgende layout !

groetjes
Ann

natacha said...

schitterende layout
ook een heel mooi kaartje
mooi papier heb je gebruikt
groetjes natacha

Dora said...

Heel erg leuke lo, en zo leuk ook om over te scrappen, ik ben ook gek op aardbeien, heerlijk. En die kaart is ook erg leuk, ik vind kleurencombinaties die velen afwijzen juist wel leuk bij elkaar, rood en roze en oranje en roze, erg leuk! Ga je ook meteen even bijvoegen in mijn volg lijstje, ben dat zo langzamerhand aan het bijvullen, ben daar niet zo snel mee;)
Fijne avond!

Lenet said...

Dank jullie wel voor de leuke reacties.
De aardbeien waren heerlijk ik heb meteen na de foto mijn tanden erin gezet. ze hadden een doorsnee van 5cm !!
Groetjes Lenet

Hetty said...

Wat zijn ze mooi geworden. Ik ga het ook maar eens doen van de restjes een kaart maken.

gr hetty

Anneke Wijers said...

O, wat een leuke vrolijke LO.
Het water loopt me in de mond;
erg smakelijk ook dus!

Petra said...

Aardbeien, ik ben er dol op. Je hebt er een prachtige LO van gemaakt. Het papier past perfect bij de foto.

Ilonka said...

Hoi Lenet geweldige LO En wat een mooie foto van de aarbeien. Je hebt er hele mooie kleuren bij gebruikt.

groetjes Ilonka

Boukje said...

Wat leuk dat je na elke LO een kaartje maakt! Allebei mooi geworden, leuk dat knaloranje bij de kaart!
Groetjes Boukje.