Free diecutting files

Friday 7 August 2009

Kado kaartje en Giftcard holder

Dit kaartje met giftcard holder heb ik voor mijn zusje gemaakt.
Ze gaat vandaag trouwen .Ze krijgt een gescrapte canvas met een mooie trouwfoto er op als huwelijks kado , maar de foto moet nog gemaakt worden, dus krijgt ze deze giftcard ervoor in de plaats. Op het Double Dutch Challenge blog hebben ze nu als challenge maak een giftcard holder. deze heb ik dus gemaakt. Gisteren was ik bij Creatief Scrapwork en daar hadden ze net allemaal nieuwe prima spullen binnen , om te smullen. Waaronder dit geweldige kant. Kwam weer perfect uit.
Nu nog even iets heel stoms: Ik had dit bericht al geplaatst maar vond de foto's niet mooi . Ik wilde de foto's vervangen voor deze en verwijderde toen per ongeluk het hele bericht. Inclusief de reactie's. Stom stom stom. Dus dames jullie reacties waren er wel maar zijn dus perongeluk verwijderd sorry maar wel nog bedankt voor de complimentjes.







Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

11 comments:

Ilonka said...

Hoi Lenet wat prachtig gemaakt echt heel mooi! Het ziet er toppie uit.


Groetjes Ilonka

Alexandra said...

Dat ziet er al heel romantisch uit, mooi hoor.

jandokan said...

super... wat een leuke giftcard!

gefeliciteerd met het huwelijk van je zus... een fijne dag gewenst :D

Groetjes vanuit Canada van Anja

Anneke Wijers said...

Oh wat mooi!
De kleuren ook, gaaf!!!
Gefeliciteerd met je zus.

Dora said...

Schitterend, weer zo'n beauty! Echt top gedaan!
liefs Dora

Anonymous said...

just stunning!

Cora Hoekstra said...

gefeliciteerd met je zusje, en ik was vandaag bij your zoap, en daar bleek je erg bekend te zijn, de eigenaresse vond je krans die je een poosje terug gemaakt hebt helemaal mooi. En ik ben het helemaal met haar eens.

Nancy Feer said...

Wauw! Mooi zeg. Ik ben nog steeds helemaal weg van dat papier, het blijft mooi. Fijne dag gehad vandaag?
Groetjes, Nancy

Boukje said...

Mooi kaartje/envelopje gemaakt! Leuk die vlinder en de roosjes!

Anonymous said...

Wat gaaf!

Leuk dat je meedoet met de DDC deze week.

Janneke X

♥ Sonja Bekker ♥ said...

hallo Lenet,joh,wat een heleboel kaartjes heb jij gemaakt zeg,en allemaal even mooi:)schitterend papier ,het kadovlopje vind ik helemaal Super.
op naar de volgende kaartjes.
xx sonja