Free diecutting files

Thursday 10 November 2011

Hugs to you

Weet je dat ik voor ik mijn blog begon eigenlijk vrijwel geen kaarten maakte, niet dat ik niks deed hoor! Ik maakte toen eigenlijk voor al Layout , maar sinds ik mijn blog heb heb ik eigenlijk al een scrappersblock. Op de een of andere manier totaal geen inspiratie of zin om een Layout te scrappen. Maar tegenwoordig begint het zo af en toe toch wel weer te kriebelen. Zeker nu vorige week ons arme poezenbeest in de haven is verdronken vind ik dat ik toch in iedergeval weer eens een bummetje over hem moet gaan maken. Dus wie weet komt er binnen kort wel weer een layout of minialbum hier voor bij waaien, en schrik niet want mijn scrapstijl is heel anders dan mijn kaarten stijl.
Zo en dan ga ik me nu op de bank installeren met de nieuwe Dapne's Diary het nieuwe blad van Clayre & Eef , Ik heb hem net in gekocht en oo wat ziet het er weer net zo geweldig uit als de eerste. Ik heb hem nu wel  in het nederlands, de vorige heb ik in het frans  , hahaha en ik spreek het niet eens, maar het zag er zo mooi uit in die taal.


Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

18 comments:

noomiy said...

You're my muse! Amazing card!

Liberta said...

Jee wat naar om te lezen dat jullie poes verdronken is. Getver wat zielig.
Sterkte voor jullie allemaal.
Oh wat kan je een scrappers dip zitten en dan maar hopen dat het weer terug komt.
Je kaartjes zijn altijd mooi en verrassend ben ook benieuwd naar je LO.
Geniet van je blad nu kan je het lezen hihihihi.

Liefs, Lieb

celia said...

Verleden week ging ik heel je blog nog eens af, op zoek naar inspiratie...en daar zag ik ze staan...de LO's. Toen herinnerde ik me dat je ooit zo gestart bent8 Leuk om nog eens terug te zien. Nu je zo geëvalueerd bent ben ik heel erg benieuwd hoe mooi dat album zal gaan worden! Veel scrapplezier!

celia said...

Vergeet ik nog te zeggen dat ik dit kaartje weer geweldig vind!!!! ;))

Miranda Mols Stampin Utopia said...

Wat een GE-WELDIGE kaart weer! Dat vogeltje maakt hem helemaal af! Schattig.
Wat erg van je poes, bah, zo zielig! Sterkte ermee.
Ik maakte ook alleen maar LO's voor mijn blog. Maar ik ben zo verslaafd geraakt aan de reakties, dat ik meer kaarten maak dan wat anders. Ik schrijf het net op mijn blog, hahaha.

yvon said...

Ach gossie, wat erg van je kat. Ik heb in het verleden al wel een aantal katten in moeten laten slapen maar door een ongeluk nog nooit. Lijkt me zo erg, heel veel sterkte ermee.
Je kaartje is natuurlijk weer een toppertje.
Groetjes, Yvon

Cornelie said...

Nou dan maak je me natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar je LO stijl!! want zo nu en dan eens wat verandering kan geen kwaad toch?!
wat zielig van jullie kat!!!
Wat is dat precies voor boek? Voor mij is het nieuw!
Groetjes Cornelie

LottesCards said...

Wat een geweldig mooie kaart weer.
Vooral die verschillende knoopjes ga ik zeker onthouden!

Ben erg beniewd naar je scrapalbum,
als dat een hele andere stijl is, maak je mij extra nieuwschierig!!!

Liefs Lotte

Willy's creations said...

Wat mooi..en jeemme wat zielig dat je poes is verdronken...wat een verdriet zou je hebben...veel sterkte er mee!

Groetjes,Willy

Els said...

super Lenet wat weer een pracht kaart en ik hoop binnekort een layout van je te zien.
Jee wat sneu van de poes zeg.
Groetjes Els

Ria said...

je kaartje is weer en echte Lenet, heel erg mooi.

en wat zielig voor jullie poes !

lieve groetjes Ria S.

Oscar said...

This is just beautiful Lenet. Love how you've shaped the paper.

Artes de Nágela said...

I loved their works!

Desirée-ScrapDees said...

wat een plaatje zeg, echt heel mooi! En wat erg van je poezenbeest, echt rot hoor!

Alexandra said...

o, wat zielig dat jullie poes is verdronken. Ik ben wel zeer benieuwd naar je layouts/miniboekje. Heb er zelf ook last van dat sinds ik kaarten en projectjes maak bijna niet aan layouts toekom.
Mooie kaart trouwens.

Pauline said...

This is gorgeous Lenet, love the beautiful card, and the fabulous diary!

Riet said...

Wat een beeldschone kaart Lenet.

Liefs Riet.

janfien said...

Die kaart met het vogeltje, wat een schatje. Ik krijg niet goed bekeken hoe jet het hebt gemaakt, maar ik vind het heel bijzonder.
Josephine