Free diecutting files

Thursday 17 November 2011

Noel

En daar is er weer een..Hoop dat jullie het nog niet zat zijn , want er komen er nog veel meer. 
Het papier is weer van My Minds eye , het lint en de blingsteentjes komen uit mijn SHOPPIE. De rand heb ik met een Spellbinder borderstans gemaakt.

And another one, Hope you're not getting tired of it , there are a lot more to come.
papers again from MyMinds eye , I made the border with a spellbinders border die
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

15 comments:

mariska said...

Nou meid, ik ben ze zeker nog niet zat. Je maakt ook zulke mooie kaartjes. En deze is dan ook weer schitterend.

Liefs mariska

De Creakeet van Peet said...

van kerstkaarten krijg ik nooit genoeg dus kom maar op met de rest van de zooi....je hebt er weer prachtige creaties opstaan zeg, erg mooi weer en wat kan je er weer veel inspiratie uit halen...knuf peet

Manon said...

schitterend lenet! ik ben toevallig ook bezig met dat papier. En ik moet zeggen het worden rustige simpele kaarten. Erg inspirerend dit dus!

Ankie vd Polder said...

Ik zie weer hele mooie kaartjes voorbij komen de laatste dagen Lenet. Mooi papier gebruik je ook steeds. Groetjes, Ankie

Martha said...

Hoi hoi Lenet,
het zijn prachtige kaartjes die je weer hebt gemaakt,
maakt toch niet uit of het eenvoudige kaartjes zijn,
het goede gevoel zit erin verwerkt dus het zijn weer toppies!
Groetjes van Daatje

Marlies said...

Een super mooie kaart. Mooi papier en heel leuke met de strik en hulst!
groetjes, Marlies

Annelies said...

Waar heb je die leuke hulst-dingetjes vandaan?

noomiy said...

Wonderful card! I almost feel Christmas here :)

corryskaart said...

hoi lenet
je hebt er echt goed de vaart in met je prachtige kaarten!
gr corry

Pauline said...

This is beautiful Lenet! Love the festive colours and the gorgeous ribbon.

danielle said...

Weer geweldig mooi creatie!
Het verveelt mij niet hoor dus kom maar op met meer!

Groetjes, Danielle

Jacqueline (Sjakkie) said...

Zulke mooie kaartjes wordt je nooit zat hoor. Het is weer een prachtig kaartje.
Groetjes van Jacqueline

April said...

Lovely card! The red just pops!

scrapdictive said...

Doorgaans ben ik niet zo van het rood, maar het hoort nu eenmaal bij kerst. Deze kaart vind ik echt heel erg mooi: chique!

Riet said...

Deze heb je ook schitterend gemaakt.

Liefs Riet.