Free diecutting files

Saturday 29 January 2022

Happy Birthday.

Hallo hier ben ik weer . 
Om maar meteen met de deur in huis te vallen,  ik doe mijn best om bij iedereen die een berichtje achterlaat even langs te komen en ook en berichtje achter te laten. Helaas lukt dat om wat voor reden dan ook niet. Geen idee hoe dat komt. denk dus niet van nou die komt toch niet langs , wel dus maar kan het je niet laten weten. Als iemand enig idee heeft hoe dit komt , ik hoor het graag. 

Goed , dan nu naar het kaartje. 
Kijkend naar mijn eerder en oudere posts kreeg ik in eens zin om weer eens een kaartje te maken in mijn oude stijl. Een stijl die ik zelf nog steeds erg mooi vind . Shabby Chic. Ik wilde ook wel weer eens mee doen met een challenge , en kwam langs de Cupcake Inspirations en die had de perfecte challenge. dus even graaien in mijn papiertjes van Iralamija en kon het niet laten om even op haar etsy site te kijken, daar zag ik die leuke labels die ik gebruikt heb. Ik heb zo'n vermoeden dat ik wel weer vaker met haar papier aan de gang ga. Ze zijn digitaal dus altijd op voorraad even printen en hoppa.
De button heb ik zelf gemaakt met de button maker van WER Memoriemakers .
 
 


 Het kaartje doet dus mee met de challenge van Cupcake inspirations. De challenge is : gebruik de kleuren roze en Mint , nou dat is wel gelukt dacht ik 



Ik ga hem inleveren en een rondje bloggen, bedankt voor je bezoekje en tot gauw.

Als je het leuk vind dat ik ook even bij jouw blog langs kom, laat dan even een berichtje achter. Als het lukt zal ik een berichtje achterlaten.

9 comments:

bolletjelucky.blogspot.com said...

Wat een mooie kaart heb je met die zoete kleurtjes gemaakt Lenet. Ik vind het een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Maudy said...

Wat is die weer leuk! Echt je kleurtjes! En helemaal weer je eigen stijl!

Kitty said...

Je bent het nog niet verleerd! Mooie kaart!

Cornelie said...

Hoi Lenet!
Wat leuk om jou weer op mijn blog tegen te komen. Jij bent dus ook nog steeds lekker met je hobby bezig en ik herken je stijl nog steeds. Altijd prachtig, hier ben en blijf jij een kei in!
Grappig dat je elkaar dan weer uit het oog verliest en nu zag ik je naam en dacht hé, is dat dé Lenet ;-)) Ja dus!
Ik post regelmatig, maar blog een stuk minder. Ik vind het nog steeds heel leuk, maar besteed mijn tijd dan toch liever aan het maken van, dus kom minder langs. Dat merk ik ook aan de reacties, maar dat is dan maar zo ;-)
Fijn weekend!

Leanne said...

Gorgeous, I like the details and the Flower is so pretty, very nice, thank you for playing our challenge at Cupcake Inspirations.

Leanne DT Member/CIC
Cupcake Inspirations

Heidie said...

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

Liefs Heidie

Nora Noll said...

What an absolutely GORGEOUS card. I love all the pretty layers and that pink flower is perfect!! Thank you for playing with us at Cupcake Inspirations Challenge!!

Nora
CIC DT Member

sue t. said...

Lovely card! Thanks for joining us at Cupcake Inspirations!

*Beatriz Jennings* said...

so beautiful <3 love this!