Free diecutting files

Wednesday 2 February 2022

Memories

Hallo , Vandaag wil ik graag deze layout met jullie delen. 

 
Deze layout heb ik gemaakt met de Summer Crush collectie van Maja Design. Een al wat oudere lijn maar zeker nog steeds een super mooie lijn.  met de naaimachine heb ik er een zigzag rand op gezet.


De chippies zijn van Scrapaholics. Het woord Moments komt uit de Life Moments Word set en heb ik gekleurd met acrylverf. De bloemen zijn van Prima en 49 and market


 Hier in de hoek heb ik de CircleVine Frame 2 gebruikt. Ook gekleurd met acryl verf en in 2en geknipt.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er misschien wat inspiratie uit kunnen halen. 
Bedankt voor je bezoekje, als je een berichtje achter laat, kom ik zeker ook even op jouw blog kijken.









2 comments:

bolletjelucky.blogspot.com said...

Een mooie layout heb je met dat mooie dessin-papier gemaakt Lenet. Leuk gedecoreerd met die houten accessoires.
Lieve groetjes Miranda

Maudy said...

Prachtige lay out weer!