Free diecutting files

Saturday 11 July 2009

Mijn manier van nestabilities opbergen.




Omdat ik het opbergen van nestabilities in cd doosjes niet echt een optie vind vanwege de plaats die het in neemt. Heb ik een boekje gemaakt met magnetische bladzijden.


Ik heb gewoon magnetische a4 printer vellen genomen ( te koop bij inkclub.nl) . Die in de breedte dubbel gevouwen en met de bind it all tot een boekje gebonden.
Tussen de magnetische bladzijdes heb ik een bladzijde van gewoon cardstock gedaan zodat de bladzijdes niet aan elkaar gaan kleven. Zoals je ziet passen er twee setjes nesties op elke pagina.
Je kunt zo een hoop nestabilities kwijt en het neemt weinig ruimte in beslag. Voor mij de ideale manier.
Groetjes Lenet

3 comments:

Ann said...

wauw wat een goed idd was net op zoek naar een manier om de nestabilities op te bergen, gelijk ff naar 1,2,3, inkt surfen

groetjes

Ageeth said...

Hee wat een super idee !!! Ga ik ook doen.
wil je het ook op het forum plaatsen?

Leontine said...

Jemig zeg...dat is nog veel handiger dan ik gedaan heb. Want ik heb de magnetische vellen ook nog beplakt.