Free diecutting files

Monday 11 April 2011

Kaart nummer twee

En dit is dan kaart nummer twee voor de make and take op de Meet and Greet 15 mei Ik vind zelf ronde kaarten altijd heel leuk om te zien ente maken dus dacht ik doe er een ronde kaart bij.

Het  wordt dus een pakketje waar je deze twee kaarten mee kunt maken. Het labeltje op de eerste kaart kan alleen verschillen. Ik hoop dat degene die komen het leuk zullen vinden.
Ik heb voor beide kaarten Riddersholm papier gebruikt . De stempels en labeltje op de bovenste kaart zijn van Papertrey Ink  en die van de onderste kaart van Waltzing mouse en Papertrey ink.

** Wil je deze kaarten ook maken meld je dan gauw aan ! Zou heel gezellig zijn om jullie eens live te zien..
Je kunt je hier aanmelden : creativemeetandgreet@hotmail.nl. meer informatie over de meet and greet vind je hier : http://creativemeetandgreet.blogspot.com/


Photobucket

19 comments:

Silvia said...

Wat een leuk kaartje Lenet. Vroeg me af of je het kaartje met de knopen zelf hebt gemaakt of dat het een oudje is.

gr. Silvia

martina's kaartjes said...

dit is helemaal super ! heel knap gemaakt !
groetjes, martina
x

José said...

Supermooi! Prachtige pastel kleuren. Onwijs leuk dat kaartje met de knoopjes. Ik herken er idd Papertrey Ink in. Ben gek op die winkel. Het lint vind ik ook weer super.
Groetjes, Jose

Inge said...

Wat een super mooie/lieve kaartjes, mooi ook met dat lint!

Groetjes Inge

Annelies said...

Die zijn wel héél leuk!!

mariska said...

Wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt zeg!
Zooo mooi!!

Liefs mariska

Martha said...

Ziet er prachtig uit!! Ik kom al, maar geef me ook op voor je make and take!
Groetjes,
Martha

dithny said...

Gaaf zeg, dit gaat vast een succes worden.

Riet said...

Wat een prachtige kaarten Lenet,heel mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Marjanne said...

oo wat zou ik graag....

Jolanda Cuper said...

ooh ik heb er nu al zin in wat een super mooie kaarten!
Groetjes Jolanda.

Ria said...

weer een paar super mooie kaartjes heb je gemaakt !!

lieve groetjes Ria S.

April said...

These are beautiful as always! I love looking at your work!

Sudha said...

Wow, its so pretty.

Monie said...

Echt snoezig Lenet , ik vind de ronde kaart zo mooi.

Dora said...

Het zijn schitterende kaarten!

Desirée-ScrapDees said...

oh wat zijn deze kaarten leuk zeg, denk dat het een hele gezellige dag gaat worden!

Unknown said...

wat een mooi kaartjes geweldig met die knoopjes!!

groetjes carla

Judith said...

Je kaartjes van deze week zijn weer schitterend!