Free diecutting files

Tuesday 5 April 2011

Happy Birthday

En hier is eindelijk weer eens een kaartje..Ik weet niet waar de tijd blijft maar de dagen lijken wel korter te worden in plaats van langer.  Nou ja.
Deze kaart is een van de twee die we gaan maken met de make and take op de Meet and Greet 15 mei.
Ik heb hier Riddelsholm papier voor gebruikt. Alleen de stiksels gaan een probleem worden vrees ik want ik heb maar een lineaal ,prikpen en prikmat , dus dat slaan we maar over.
Deze kaart stuur ik ook in voor de Mojo Monday challenge van deze week.

Photobucket

22 comments:

Mandy's Magnolia cards said...

zo als altijd..
SCHITTEREND!
groetjes, Mandy

Manja said...

Wat een mooie kaart weer!
Lekkere kleurtjes ook.
Groetjes Manja

Annelies said...

Ik neem mijn prikpen en prikmat alvast wel mee....

@ddy said...

Je kaart is weer prachtig en kleurig!!

Brendaxx said...

Hij is echt weer geweldig Lenet!

Anda said...

Ik word steeds jaloerser, alweer zo'n ontzettend mooie kaart. Ik vind ze iedere keer weer zó gaaf!!

Liefs
Anda

DEKAKADO said...

Wat een prachtige, romantische kaart.

Noriko said...

Hoi Lenet,
Hij is weer erg mooi.
Mooie zacht kleuren.
Super!!!!!!!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Cora Hoekstra said...

Lenet, je kunt voor de stiksels ook een mal maken.Door door de lineaal stipjes te zetten ipv te prikken. En de knutselaars prikken dan door de stipjes en heb je toch je borduurwerkje, dan zijn ze lekker bezig.

Mooie kaart weer trouwens !!!

Willy's creations said...

Ziet er weer prachtig uit.

Groetjes,Willy

Karin said...

Wat een mooie kleuren Lenet. Ik hou er wel van.Succes met de challenge!

Marjanne said...

Een prachite kaart weer, ik zou graag ook komen en meedoen... helaas...

Dora said...

Een pracht van een kaart!

Wendy ten Hove said...

Ja, volgens mij is dat inderdaad zo, hoor, dat de dagen korter worden... ik heb er ook last van! En de nachten volgens mij ook... ;-) Wel weer een prachtige kaart hier bij jou! Super!! Mooie stempel - Just the ticket? Oh, ik kan niet wachten tot 'ie bij mij ook aan komt, hi hi. Je bloem en het lint zijn weer ontzettend mooi!
Groetjes, Wendy

Judith said...

Weer een prachtige kaart, Lenet.
Wie weet, ik ben nog niet zeker of ik naar de Meet en Greet dag kom?
Maar als, dan vind ik het zeker leuk om dit mooie kaartje onder jouw leiding te fabriceren (-:
groetjes Judith

Marlies said...

Wat een geweldige kaart, hele mooie zachte kleuren! Super mooi gemaakt.
groetjes, marlies

Kitty said...

Ik neem ook mijn prikpen mee, en een liniaal. Of ik het nodig heb zie ik dan wel. Ik heb me iig voor jouw WS opgegeven. O en dat zou ik bijna vergeten: Mooi kaartje!

Martha said...

Prachtig is dit Lenet!!! Leuk dat je er ook bent!

simone said...

wat een prachtig kaartje weer, mooie zachte kleurtjes
hihi enne ik wil niet langs je zitten als jij begint te haken hihi
Groetjes Simone

Monika said...

this card is simple wonderful

the flower awesome

angelica said...

prachtig !!!!

Stella said...

Altijd zulk mooi papier en de kleuren zijn zo mooi op elkaar afgestemd. Super!